Nukeista tietämätön äiti tarvitsisi apua

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Hanna"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"Hanna"

Vieras
Lapsi teki joulupukille lahjatoivelistaa ja laittoi siihen nuken kuvan. Sanoi, että ei toivo joulupukilta kuin yhden lahjan, muuta ei tarvi.

Hän haluaa baby born nuken, joka syö ruokaa ja sitten kakkaa.

Olen nyt sitten epätoivoisesti selannut leluliikkeiden sivuja netissä. Anttilassa oli myynnissä sitä nuken ruokaa, mutta sitten katsoin baby born nukkeja ja on herkkusuuta ja anniversary pakettia ja kaikissa lukee, että itkee ja juo ja kastelee vaipan.

Mutta nyt tyhmä kysymys. Voiko niille kaikille syöttää tuota ruokaa, jota on myynnissä irtomyynnissä tai mikä baby born syö sitä

Tulee paniikki kun tämä on lapsen suurin toive ja en nyt tiedä minkä niistä nukeista ostaisin.

[QUOTE="Hanna";25105500]
Mutta nyt tyhmä kysymys. Voiko niille kaikille syöttää tuota ruokaa, jota on myynnissä irtomyynnissä tai mikä baby born syö sitä
[/QUOTE]

Ainakin Herkkusuulle voi, ihan todistetusti, kun oon nähnyt kaverin 4-vuotiaan syöttävän. :D

Miun mielestä niille kaikille voi. Mukana tulee yksi ruokapakkaus, mutta se ei näy paketista, vaan on piilossa esitteen alla muovipussissa.

[QUOTE="a.p";25105561]Kiitos teille :)

Hyvä, että kaikki toimivat. Nuo tekstit paketeissa ei olleet selviä. Huomenna katsomaan mikä nukke olisi mukavan näköinen[/QUOTE]

Nyt ainakin cittarissa on tarjolla nukke, jolla on vähän normaalia isompi paketti, mukana ylimmäräinen vaate, mutta hintaa ei juurikaan normaalia enemmän. Ne vaatteet on erikseen ostettuna aika kalliita.

Ja suosittelen ostamaan valmiiksi ylimääräisen paketin sitä ruokaa, mukana tosiaan yksi pussi ja se menee äkkiä.

Ja VAIPPOJA. Menee pienimmät kaupan vauvanvaipatkin, vastasyntyneille tarkoitetut, ei kannata ostaa niitä beibbarin omia.

Iloisia leikkejä tytölle, beibbarit on ihania! Itse olin aikoinaan jäätävän kateellinen, kun pikkusisko sellaisen sai. :)

Vaippoja siis sen takia, että paketissa tulee niitäkin vain yksi ja on "normaali" teippivaippa, eli teipit menee tosi nopeasti käyttökelvottomiksi.

Tarvitaan myös juottamiseen noita, mikä on aikuisen kannalta se helpompi vaihtoehto - vähemmän sotkua ja vaivaa. :D

Ja kaikkia beibbareita saa nykyään myös kylvettää ja kastella suihkussa, silloin muinoin ei saanut.

:) Kiitos :) Täytyy ottaa noita vaippoja myös, tuota oikean vauvan vaippaa en olisi tullut itse ajatelleeksi. täytyy mennä huomenna tutkimaan millaisia vaihtoehtoja on.

joo älä syötä sitä mössöä beibbarille - menee röörit tukkoon ja niitä on tosi vaikee saada puhtaaks, alkaa haisee koko nukke (kuultua, itse en antanu lapsen kuin juottaa sitä)

[QUOTE="a.p";25105682]:) Kiitos :) Täytyy ottaa noita vaippoja myös, tuota oikean vauvan vaippaa en olisi tullut itse ajatelleeksi. täytyy mennä huomenna tutkimaan millaisia vaihtoehtoja on.[/QUOTE]

Useasta nettikaupasta saa kivoja nuken kestovaippoja -ne kertakäyttöset tekee aika tuhottomasti roskaa....

Meillä ei ole kerrottu tytölle edes että sille nukelle voisi sitä kiisseliä syöttää. Piilotin sen jauhepussukan ennen kun tyttö näki sen.
Ja kätevä kummitäti ompeli meille kestovaipan niin tule ylimääräistä roskaa.

BB nukke on sitten todella painava ja kädet ja jalat kankeat kääntää. Ja kädet ei käänny yhtään taaksepäin, joten edestä suljettavia paitoja on vaikea pukea.
"Vioista" huolimatta BB on ollu tytön lempinukke siitä asti kun sai sen.

Yhteistyössä