Nuhainen lapsi ja sauna?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Voiko nuhaisen lapsen viedä saunaan?

Pari päivää ollu kuumetta, mutta tänään ei ole enää ollut. Mietin että pesulle pitäis mennä ja tyttö rakastaa saunaa, niin voiko viedä?

Elä anna ylimmällä lauteella olla, vaan siinä keskilauteella. Ei ole liian kuuma, mutta kosteus tekee hyvää nuhaiselle. Näin ainakin minä teen. En tieten kovin kauaa anna olla löylyn puolella. Ja sitten saunan jälkeen lämmintä päälle! :)

Alkuperäinen kirjoittaja n:
Elä anna ylimmällä lauteella olla, vaan siinä keskilauteella. Ei ole liian kuuma, mutta kosteus tekee hyvää nuhaiselle. Näin ainakin minä teen. En tieten kovin kauaa anna olla löylyn puolella. Ja sitten saunan jälkeen lämmintä päälle! :)

näin olen tehny pojalle ja itselleni. Ei siel tarvi kovaa löylytellä.

No mä ajattelin kanssa sitä että jos avais röörejä. Mutta voidaanhan myö suihkussakin käydä, eihän se sauna mikään pakollinen ole. Mutta olis kiva jos röörit vähän aukeis ja nukkuis sitten yönsä paremmin.

Mä olen vienyt lapsen kyllä saunaan jos sinne itse on halunnut. Olo helpottaa suanssa ja voit laittaa vaikka hieman jotain tukkoisuutta lieventävää oljyä löylyveteen, mutta ei mahdottomia löylyjä kannata ottaa. Kannattaa vaan sitten saunan jälkeen muistaa laittaa hyvin päälle ja sukat jalkaan.
Paranemisia tyllerölle :)

Yhteistyössä