NP-ultrasta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja p.e.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

p.e.

Vieras
Hei,

Np-ultra odottaa ensi viikolla kätilöopistolla. Miten kauan teillä on kestänyt ultraus ylipäätään? Olen menossa myös sen jälkeen yhdistelmäseulaan kuuluviin verikokeisiin. Mitenköhän kauan käyntiin kannattaa varata aikaa? Pitävätkö annetut ajat ylipäätään paikkansa, vai venyvätkö?

En käyny kättärillä, mutta mulla kesti 15 min ja ei ois kestäny niin kauaa ellei kätilö ois ollu koko ajan puhelimessa ja ensin olin oottanu kaksi tuntia odotushuoneessa.

Alkuperäinen kirjoittaja siiri:
En käyny kättärillä, mutta mulla kesti 15 min ja ei ois kestäny niin kauaa ellei kätilö ois ollu koko ajan puhelimessa ja ensin olin oottanu kaksi tuntia odotushuoneessa.

eli siis kannattaa varautua siihen, että ajat eivät pidä paikkaansa..?

reilu viikko sitten kättärillä ultrassa. jouduttiin odottaa sovitusta ajasta 25 min extraa ja meillä oli harjoittelija ultraamassa joten vei vähän enemmän aikaa. Kokonaisuudessaan seulojen kanssa joku tunnin verran! Siellä labrassa ei ainakaan mitään ruuhkaa ollut...

Alkuperäinen kirjoittaja myymä:
reilu viikko sitten kättärillä ultrassa. jouduttiin odottaa sovitusta ajasta 25 min extraa ja meillä oli harjoittelija ultraamassa joten vei vähän enemmän aikaa. Kokonaisuudessaan seulojen kanssa joku tunnin verran! Siellä labrassa ei ainakaan mitään ruuhkaa ollut...

Ihanaa, myymä, kiitos tiedosta!

Yhteistyössä