G
Gluteus maximus
Vieras
4 päivää ollut lomalla ja nuo lapset :headwall: |O menee kirjaimellisesti ympäri seiniä. Mikään ei kelpaa ja äitiä testaillaan oikein kunnolla.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja mia:sama täällä. Onneksi on viimeinen lomaviikko jo menossa, hulluksi tuleminen on hyvin hyvin lähellä...
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:Alkuperäinen kirjoittaja mia:sama täällä. Onneksi on viimeinen lomaviikko jo menossa, hulluksi tuleminen on hyvin hyvin lähellä...
sama homma. vielä puolitoista viikkoa lomaa :headwall: Perjantaina lomalle jäänti tuntui erittäin mukavalta, mutta ei enää. Nyt olen jo niin uuvuksissa, että ei tosikaan.
Alkuperäinen kirjoittaja hellalettas:Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:Alkuperäinen kirjoittaja mia:sama täällä. Onneksi on viimeinen lomaviikko jo menossa, hulluksi tuleminen on hyvin hyvin lähellä...
sama homma. vielä puolitoista viikkoa lomaa :headwall: Perjantaina lomalle jäänti tuntui erittäin mukavalta, mutta ei enää. Nyt olen jo niin uuvuksissa, että ei tosikaan.
taitaa olla liian kovat vaatimukset. minusta kotona olo ei ollut rankkaa, ei vaikka piti välilä hoitaa 2-3kk yksin lapsia.
Alkuperäinen kirjoittaja v:kiits
mut sit kun tätä tekee enemmän niin tulee ne jutut et homma toimii helpommin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Åsa:Alkuperäinen kirjoittaja v:kiits
mut sit kun tätä tekee enemmän niin tulee ne jutut et homma toimii helpommin![]()
Mulle tuli kotiäitiys ihan tarpeeksi tutuksi viiden vuoden aikana, ja nyt sitä huomaa kuinka paljon mukavampaa on kun elämässä on muutakin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja v:Alkuperäinen kirjoittaja Åsa:Alkuperäinen kirjoittaja v:kiits
Mulle tuli kotiäitiys ihan tarpeeksi tutuksi viiden vuoden aikana, ja nyt sitä huomaa kuinka paljon mukavampaa on kun elämässä on muutakin![]()
mä oon nyt ollut vähän reilu 3v mutta kyllä mäkin jo ootan että vuoden päästä pääsee töihinvaikka kivaahan tääkin on.
Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:Minä olen huomannut kuinka tylsää voi ollakaan kahden ( 2- ja 4-vuotiaat ) lapsen kotihoitajana. Kun kaksi lasta lähti eskariin ja kouluun niin mulla on niin tylsää, ei mitään tekemistä näiden kahden pienemmän kanssa ja tämä hiljaisuus on jotenkin kuluttavaa. Onneksi kohta tulee perheenlisäystä niin saadaan taas vilskettä tähän taloon![]()