L
lämmön nousu
Vieras
Itselläni normisti on lämpö 36,2-36,4 ja nyt se on 37,3. Olo ei tunnu kipeältä, välillä tulee vilunpyrähdyksiä mut ei muuta. Suurimman ajan olen ollut sisällä,mutta välillä käynyt ulkona, en siedä hellettä kauaa.
Voiko silti tuo ilma nostaa ruumiinlämmön vai olenko tulossa kipeäksi.
Yleensä tuntuu kyllä ihan erilaisetla jos on tulossa kipeäksi ja on vaikka vaan 37 lämpöä
Voiko silti tuo ilma nostaa ruumiinlämmön vai olenko tulossa kipeäksi.
Yleensä tuntuu kyllä ihan erilaisetla jos on tulossa kipeäksi ja on vaikka vaan 37 lämpöä