Nostaako lämmin ilma ruumiin lämpötilaa

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lämmön nousu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

lämmön nousu

Vieras
Itselläni normisti on lämpö 36,2-36,4 ja nyt se on 37,3. Olo ei tunnu kipeältä, välillä tulee vilunpyrähdyksiä mut ei muuta. Suurimman ajan olen ollut sisällä,mutta välillä käynyt ulkona, en siedä hellettä kauaa.
Voiko silti tuo ilma nostaa ruumiinlämmön vai olenko tulossa kipeäksi.
Yleensä tuntuu kyllä ihan erilaisetla jos on tulossa kipeäksi ja on vaikka vaan 37 lämpöä
 
Ei kun sitä,että voiko lämpötila heitellä vaikka ei kipeä olisikaan ihan ilman vaikutuksesta. En tarkoita,että pakkasella kohmeesssa ja lämpimällä tulessa.
 

Yhteistyössä