K
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Norsupäästäinen:Voi kiitos :/
<Onkohan hyvä vai huono juttu jos ihmiset yhdistää mun nikin norsun pärstään?
Nooh, pidennetään tätäkin. :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Norsupäästäinen:Ei mulla mitään asiaa ole mutta kun metsänpeiton ketju on pidempi kuin mun... :snotty:
Noston nosto. :attn:Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Nosto :attn: kohta sulla on pitempi ketju![]()
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:Eikä mullakaan muuten mitään asiaa ole, mutta ajakaa mut nyt joku jo herran tähden nukkumaan![]()
Jos siellä on uusia kuojeja vihoissa, niin vinkkaa mulle. =)Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:Eikä mullakaan muuten mitään asiaa ole, mutta ajakaa mut nyt joku jo herran tähden nukkumaan![]()
nukkumaan siitä, että joudut aikaisemmin sinne Tiimariin :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Jos siellä on uusia kuojeja vihoissa, niin vinkkaa mulle. =)Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:Eikä mullakaan muuten mitään asiaa ole, mutta ajakaa mut nyt joku jo herran tähden nukkumaan![]()
Joo, ajattelin että jos laittaisin tän kuun lapsilisät siihen, että ostan jokaiselle palstalaiselle oman vihkon :xmas:
Auts.Alkuperäinen kirjoittaja Norsupäästäinen:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Kerros Norsupäästäinen jotain sellaista itsestäs, mitä meidän vihoissa ei vielä lue. :xmas: :saint:
Mä lukitsin tänään itseni pihalle kun lapset oli sisällä ja jouduin odottamaan että huoltomies tulee avaamaan oven. :ashamed:
Eikä mulla tietenkään ollut kännykkääkään mukana joten piti juosta naapurista lainaamaan puhelinta. ja kun se huoltomies tuli, se avain ei käynyt mun lukkoon joten naapurin mies piti pyytää murtautumaan meille. Ja just kun ikkuna oli melkein irti, se huoltomies tuli yleisavaimen kanssa
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:peppi-lotan ketju on muuten vielä pidempi, kuin mun.
mä oon tosi väsynyt, kun hihitän täällä sitä että kirjoitin ensin vahingossa peppu-lotta :ashamed: :ashamed:
Ne on lopetettu kokonaan. Ovat kuullet että plussan mammat törsäävät ne turhuuksiin, tiimarin vihkoihin.Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Jos siellä on uusia kuojeja vihoissa, niin vinkkaa mulle. =)Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:Eikä mullakaan muuten mitään asiaa ole, mutta ajakaa mut nyt joku jo herran tähden nukkumaan![]()
Joo, ajattelin että jos laittaisin tän kuun lapsilisät siihen, että ostan jokaiselle palstalaiselle oman vihkon :xmas:
koskas ne lapsilisät tulee:saint:
Ai saako ja saako, sehän nyt on velvollisuus.Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Saako täällä muutkin puhua itsestään![]()
Sanoisinko että mieleenjäävä.Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:*tyrsk*Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen::kieh: :kieh: :kieh: :kieh:![]()
Olisko hyvä?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Saako täällä muutkin puhua itsestään![]()
Saa, kerro heti jotain!
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Saako täällä muutkin puhua itsestään![]()
Saa, kerro heti jotain!
no kun me jäimme kanssa kerran lasten kanssa ulos ja avain sisään,
silloin muistin, että takapihan tuuletusikkuna on auki.
Ajattelin kokeilla, että mahdunko siitä sisään.
Jäin aika pitkäksi aikaa jumiin ja oli jo melkein sellainen tilanne, että olisi pitänyt lähettää esikoinen pyytämään naapuria soittamaan jonnekin,
en tosin tiedä kuka irrottaa juutuneita naisia ikkunoista.
Huoltomies? Palokunta?Aikani hitaasti hivuttaduttani pääsin kuitenkin sisälle.
Enää en kyllä edes kokeilisi. :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Saako täällä muutkin puhua itsestään![]()
Saa, kerro heti jotain!
no kun me jäimme kanssa kerran lasten kanssa ulos ja avain sisään,
silloin muistin, että takapihan tuuletusikkuna on auki.
Ajattelin kokeilla, että mahdunko siitä sisään.
Jäin aika pitkäksi aikaa jumiin ja oli jo melkein sellainen tilanne, että olisi pitänyt lähettää esikoinen pyytämään naapuria soittamaan jonnekin,
en tosin tiedä kuka irrottaa juutuneita naisia ikkunoista.
Huoltomies? Palokunta?Aikani hitaasti hivuttaduttani pääsin kuitenkin sisälle.
Enää en kyllä edes kokeilisi. :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja Norsupäästäinen:Alkuperäinen kirjoittaja peppi-lotta04:ja mie tuun sit tännekin... vaikka se pää pitäis jo olla tyynyssä... :headwall:
kerros norsupärstä...hups sori.. päästäinen...jotakin itestäs...![]()
Just kerroin tuossa äsken :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:peppi-lotan ketju on muuten vielä pidempi, kuin mun.
mä oon tosi väsynyt, kun hihitän täällä sitä että kirjoitin ensin vahingossa peppu-lotta :ashamed: :ashamed:
peppu-lotta ja norsunpärstä![]()
![]()