N
nyt harmaana
Vieras
Sairastettiin noro-virus todella rajuna maaliskuun alussa.
Itsellä ollut vatsatauti viimeksi 2001 ja miehellä joskus lapsena (siis oksennuksen kera oleva tauti). Likka 4v sairasti ekaa kertaa, samoin poika kohta 2v.
Mä olen emetofoobikko eli kärsin oksennuskammosta.
Nyt mä olen alkanut murehtia ihan pienestäkin asiasta sitä, että taas tulee ykätauti meille. Poitsu on vähän vaisu niin mä heti vaan mietin ja mietin, että koska se alkaa oksentamaan... Samoin tytön kohdalla. Mä en ajattele enää mitään muuta.
Mä elin "siinä toivossa", että se tauti ei meille tule, koska itse olen sairastanut todella harvoin ja mies vielä harvemmin. Eikä likkakaan ole hoitopaikoista tuota tautia kotiin tuonut, vaikka p.kodissa sitä pyöriin lähes jatkuvasti.
Tää noro tuli ihan ns. puun takaa ja siksi tää kammo tuli näin vahvana.
Onko tähän olemassa apu esim. lääkityksellä?
Tää alkaa olla jo aika paha ongelma, koska pelkän asian ajatteleminen saa mulle huonon olon ja kaikki on sen jälkeen ihan ylitsepääsemätöntä :ashamed:
Itsellä ollut vatsatauti viimeksi 2001 ja miehellä joskus lapsena (siis oksennuksen kera oleva tauti). Likka 4v sairasti ekaa kertaa, samoin poika kohta 2v.
Mä olen emetofoobikko eli kärsin oksennuskammosta.
Nyt mä olen alkanut murehtia ihan pienestäkin asiasta sitä, että taas tulee ykätauti meille. Poitsu on vähän vaisu niin mä heti vaan mietin ja mietin, että koska se alkaa oksentamaan... Samoin tytön kohdalla. Mä en ajattele enää mitään muuta.
Mä elin "siinä toivossa", että se tauti ei meille tule, koska itse olen sairastanut todella harvoin ja mies vielä harvemmin. Eikä likkakaan ole hoitopaikoista tuota tautia kotiin tuonut, vaikka p.kodissa sitä pyöriin lähes jatkuvasti.
Tää noro tuli ihan ns. puun takaa ja siksi tää kammo tuli näin vahvana.
Onko tähän olemassa apu esim. lääkityksellä?
Tää alkaa olla jo aika paha ongelma, koska pelkän asian ajatteleminen saa mulle huonon olon ja kaikki on sen jälkeen ihan ylitsepääsemätöntä :ashamed: