normaalipainoisia painontarkkailijoita?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ryhmää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

ryhmää

Vieras
Oliskos kukaan muu kiinnostunut ryhmästä normaalipainoisille painontarkkailijoille? Eli onko teitä jotka ette halua välttämättä laihtua, mutta joiden on tarpeen tarkkailla syömisiä ja liikuntaa, jotta paino pysyisi nykyisellään?

Jos halukkaita ilmoittautuu, olisi kiva perustaa ryhmä, jossa yhdessä (mieluiten lähes päivittäin) keskusteltaisiin syömisistä, urheiluista, mahdollisista repsahduksista tms...

Itse olen tyytyväinen painooni, toki kiinteytyä tahtoisin. Urheilen paljon, mutta herkuttelua pitäisi pystyä vähentämään....helpoiten se onnistuisi jos olisin jollekin 'tilivelvollinen' syömisistäni....

Toivottavasti löytyy joku samanhenkinen????

nim. herkkusuu

Heippa! Vihdoinkin joku muukin samanhenkinen!!!
Eli olen itsekin ihan normaalipainoinen, mutta herkuttelu on joskus "sairasta" :laugh: eli suklaata kuluu ihan tolkuttomasti kun sille pääle satun. Tarkkailen syömistäni, mutta se itsekuri kun ei oo kaikille niin itsestäänselvää. Oon tehnyt itelleni tavotteen, että herkut kuuluu viikonloppuun, mutta ei se oikein toimi niinkään... tulee sitte viikonloppuna vedettyä koko viikon edestä herkkuja ja morkkis on valtava..pinoudun innolla tähän sakkiin!

mulla kans ongelmana just suklaat ja karkit:(....muuten ruokapuoli ois kunnossa, mutta vedäpä päivässä esim. 300g karkkia tai 200g suklaata ni kaikki urheilulla saavutettu 'hyöty' katoaa noin tunnin mässäilyyn...

Mite ois laitettasko joku ryhmä pystyyn esim. loppuviikosta....jos katotaan siihe asti löytyykö lisää samanhenkisiä??

\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.10.2006 klo 12:48 miettivä kirjoitti:
kuka on normaalipainoinen? Millä perustein? Jonkun BMI:n mukaan vai? Siis ihan vakavasti kysyn, en kiusallani. :ashamed:

http://www.kotilaakari.fi/laskurit/

tuolla voip käydä tarkistamassa mahtuuko normaalipainoisten kriteereihin. :D

Onko totta, ettei enempää ihmisiä saatu tähän pinkkaan???
Viikonloppu edessä ja kauhulla jo odotan "herkkupäivää"!! miten pahoinvoivana sitä meneekään taas lauantaina nukkuun ja menee seuraava päivä veren sokeria tasaillessa... :laugh:

IHANAAAA!!!
Juuri teitä olen odottanut! (itehä ei tietennää voinu alotusta tehä...:whistle: )

Eli tietoja miusta.. Olen vihdoin ja viimein saavuttanut normaali painon.. toki aina vois pari kiloo lähtä.. kuntoulu on jääny vhälle kun töihin menin, pelkkää hyötyliikuntaa enään kerkeän/jaksan. Iltaisin koneella istuessa menee herkkuja sen verran et riittäs vaik pikku kylälle.. :$
Oon todellinen loppasuu.. Kaikki karkit ja jäde käy..Päivisin en syö mitään "laitonta", mut en kyl juuri mitään "pakollistakaan" kun ei maistu, kerkee, kehtaa... Ja illalla sit tankaan ja tankkaan... Jotain järkiä tähän ois saatava!

Mutta siis.. jos vain minut kelpuutetaan ni mielellään tulen kanssanne porinoimaan aina kun kykenen.. :D

HEIPSAN!

Olen aina ollut pullukka, lapsesta asti. Muutama vuosi sitten päätin tehdä muutoksen ja olen laihduttanut painonvartioissa parikymmentä kiloa. Muutaman vuoden jo olen saanut painon pysymään "kurissa". Tällähetkellä (161cm) 54-56kg. Mutta kovaa työtä vaatii jatkuvasti. Olen todella herkkä lihomaan ja KYLLÄ, minäkin rakastan hyvää ruokaa ja herkkuja.
Urheilen mahdollisimman paljon. Harrastan lenkkeilyä, kuntosalia, uintia, bodypumpia, pacea ja spinningiä. Pyrin tekemään jotain päivittäin, mutta välillä voi olla pidempiäkin laiskuusaikoja...
Henkilökohtaisesti olen kyllästynyt ikuisiin kommentteihin siitä kuinka mulla on varaa syödä kuin olen niin hoikka!! Todellisuudessa mun elämä on jatkuvaa syömisten tarkkailua ja herkuista kieltäytymistä... Toki välillä pidän herkkupäiviäkin. Ja kun paino nousee, kaivan painonvartioiden pisteprosyyrit esiin. Ja muistutan itseäni siitä etten halua enää palata entiseen...
Enemmän vierailen tuolla lapsettomuuspalstalla, mutta täälläkin lähinnä olen lueskellut viestiketjuja jo pitkään.

Anni

Tulen mukaan mielelläni. Milloin aloitetaan? BMI on ok, mutta olo ei. Olisi kiva jos paino olisi sama kuin silloin "nuorena". Mutta siis luulisin sen tippuvan samalla kun hieman katsoisin mitä syön ja liikkuisin enemmän. Käyn mielelläni pyöräilemässä, mutta kun sitten mielelläni syön sen suklaalevynkin...
No jos porukalla ryhdistäydytään ja viimeistään ensi keväänä ollaan tyytyväisiä itseemme. Uskoisin, että flunssapöpötkään ei iske, kun jaksaa syödä oikein ja pitää huolta itsestään. ..kun vain itsekin muistais, silloin kun sutä herkkua tekee mieli.
Lapsetkin jo suuttuu, kun heillä on karkkipäivä ja äidillä se on "joka päivä".

Täällä kanssa makeanhimo jäytää päivittäin. Synnytyksestä kun on jo vuosi, ei voi syyttää enään kiloja siitäkään. Olen 2-4 kilon päässä tavoite painoani, mutta että se on vaikeaa nää viimeiset metrit! Ja siinä pysyminen.
Vuoden alussa suurella päätöksellä lopetin suklaan syönnin, ja sain vanhat housut jo mahtumaan hyvin jalkaan. Kesäkin meni loistavasti, mutta nyt! Nyt syksyllä on revennyt. Hemmottelen itteäni vähän joka asiasta herkuilla...
Jumppaa ja kävelyä vedän tosissani viikottain monta kertaa, mut homma ei pelaa...
Tunnen itteni plösöksi, vaikka olen oikeesti normaalipainonen. Mutta en silti sen painonen kun ennen lasta...
Nyt olen päättänyt vetää tiukan linjan ja katsoa jouluna kuka määräsi. Minä vai makeanhimo... :wave:

Yhteistyössä