Normaalipainoisia laihduttajia, bmi-tavoite 22,5?

VälitulosBMI aamupainosta laskettuna 23,54. Edelleen tyytyväinen tahtiin, vaikka mielitekoja herkkuihin on koko ajan. Xylitol-sisut ovat olleet hyvä "vatsantäyttäjä" :D . Kun muutaman pastillin syö niin on taas hampailla töitä olevinaan... Menetelmä on edelleen jonkinasteinen vähähiilarinen, mutta olen välillä korvannut töissä ruuan Nutrilett-patukalla. Olen siis kait sekadieetillä. Patukka täyttää ihmeen hyvin vatsan ja on helppo eväs ottaa mukaan. Lauantaina pidän todennäköisesti taas rappiopäivän syömisten suhteen. Tosin oma koira on leikkauksessa, joten ilta menee varmaan hoivaillessa tokkuraista lemmikkkiä :(
 
heipsan! Kolmas viikko käynnistyi taasen. Kahden viikon takaisesta painosta, eilen vaa`alla käytyä, hävinnyt 0.9kg =) nyt siis 64.2kg. Vitosella kun alkais, niin olisin enemmän kun tyytyväinen. Tällä viikolla kuitenkin oon alotellu liikuntaa enemmän. Eilen kävin juoksemassa, ja tänä aamuna uimassa. Ens viikolla sitten 5-6krt viikkoon raskasta liikuntaa :) jipii, sitä odotan..jos sitä sais vähän lihasmassaakin!!
tsempit kaikille :flower:
edit. olen yrittänyt noudattaa myöskin vähähiilihydraattista ruokavalioa.
 
Jätän nyt kyllä ilmoittamatta saldon, koska tämä viikko on mennyt laiharin osalta ihan läskiksi. Taistelu on hävitty, mutta ei onneksi koko sotaa. Painoa tullut lisää ihan "mukavasti". Ei sentään yli aloituspainon. On se niin väärin että kilon pudottaminen on tosi vaikeaa, mutta sen takaisin saaminen...no joo. Ensi viikolla on vielä kahden päivän "koulutus- ja viihdepäivät", joten saapi nähdä miten käy. Mutta luovuttanut en ole vielä.
 
Moikka!

Enpäs täällä ole käynytkään..
Löysin helpon ja halvan sivuston painon pudotuksen avuksi, eli kalorilaskurin! Nyt onki sit jo BMI 23 vaikken niin orjallisesti olekaan dieetillä ollut..Eilen mussutin ja tänään en vaakassa käynytkään mutta toissa aamuna vaaka näytti 65,8kg...Jes, jotain on edes tapahtunut!
 
heippa!

täällä tuntuu olevan tosi hiljaista :/ mulla taitaa kans tuo BMI olla jo ihan suht hyvä, mut vielä makkaroita näkyy vatsassa. viimeks (15.9.) kirjoitettuani paino ollu 63,3, sen viikon jälkeen se nousi 200g, eli 63,5kg ja sitä seuraavan viikon aikana nousi 1,1kg eli 64,6. mutta se oli ihan odotettavissa, koska tuli mässättyä - ja ihan urakalla!! tänä aamuna vaaka näytti sitten taas 63,5kg ja tällä mennään eteenpäin :)
 
Saako liittyä remmiin? Painoa on nyt 66 kg ja pituutta 163 cm. BMI on 24,5. Tavoitepaino on 55 kg, jossa olin siis ennen tätä toista raskautta. Raskauskiloja tuli 15, mutta 5 kg lähti jo. Nyt on tsemppi kateissa ja 1 kg jo tullu takaisin. Nyt on pakko ottaa itteä niskasta kiinni. Viime kesän valokuvat ei miellytä :/ :/ Painonvartijoiden pisteillä mennään. =)
 
tottakai saa! täällä taitaa vaan olla tosi hiljasta, mut ehkä me saadaan keskustelua ja toistemme tsemppausta aikaan! mulla kans meni vähän negatiivisesti tossa kun tuli mässättyä, mutta nyt taas ruodussa yritän pysyä =) äsken tulin uimasta, ja ai että kun on hyvä fiilis!! tsemppiä, kyllä ne kilot sieltä itsekultakin pikkuhiljaa (toivottavasti) karisee =)
 
Ketjun aloittajakin on vielä olemassa, mutta kilojen kanssa on vähän niin ja näin. Alku meni siis loistavasti, mutta sitten vanha mässääjäminä otti vallan. Nyt olen taas ottamassa itseäni niskasta kiinni. Paino putosi alkuun kohtuullisen helposti, mutta kun tuli takapakkia, iski se laihari-inspiraation heikoille :( . Edelleenkään en kuitenkaan ole luovuttanut. Olen pohtinut mikä on se suurin kaloripesäke tai syömistapa kohdallani. Päädyin siihen että olen huvisyöjä eli syön kun on hyvää vaikka ei olisi yhtään nälkä :p . Ja suklaa suklaa, mistä saisi vaikka kapselin käsivarteen, joka laittaisi sittten suklaan jälkeenT vaikka pakin sekaisin... :kieh: Uimista olen yrittänyt aloittaa uudelleen, ja kävinkin eilen aamulla ennen töihin menoa, mutta nyt sitten on karmea flunssa päällänsä. Piti mennä huomenna uimaan mutta täytyy siirtää eteenpäin...
 
mulla kans vähän samanmoisia ongelmia kmk-70 sun kans. Alkuinnostus on aina suuri, ja silloinhan niitä kilojakin lähtee, mut sit ku se vaaka ei enää näytäkkää paljoa miinusta, niin motivaatio katoo |O :snotty: mulla ei myöskään mitään ongelmia vatsan kans tullu (olispa vaan tullu) vaikka ahmin toissa vkoloppuna ihan reidulla kädellä! mä oon myös tollanen muutenvaan-syöjä, eli syön, kun tekee mieli, enkä sillon kun on nälkä. mut ehkä se tästä, pikku hiljaa!Paranemisia flunssan kourista! =)
 
Nostetaan taas tätäkin ketjua. Huomenna on itselläni jonkinnäköinen punnituspäivä. Uskon ja varsinkin toivon pudotusta tulevan jonkin verran, mutta saisi tuota enemmänkin olla luulen... ;) Uimassa olen käynyt ja koiran kanssa lenkillä, mutta siinä ne taitaa olla meikäläisen lajit. Tai oikeastaan olen vesijuossut... Olen nyt yrittänyt takoa itselleni, ettei ne kilot välttämättä katoa kilo viikossa tahtia ja periksi ei pdä antaa jos tulosta ei tule nopeasti. :kieh: Lauantaina pidän joka tapauksessa karkkipäivän, oli paino pudonnut tai sitten ei... :p :p
 
Onko tämä ketju enää ollenkaan voimissaan? Täällä olisi yksi uusi halukas, tavoitteena juurikin tuo 22,5 BMI =) Tai oikeastaan ihan pikkuisen vähän allekin, kun tavoite on 65kg ja pituutta 170cm :D Tämän vuoden loppuun mennessä olen ajatellut sen 65kg painaa.

Nyt siis BMI 24,08, painoa 69,6kg. Lopullinen tavoite on se 60kg, mutta se voi kyllä jäädä haaveeksi vaan. Laihishistoriaa löytyy helmikuusta 07 lähtien ja nyt ollaan 3,6kg:n päässä neljästäkymmenestä karistetusta kilosta :eek:
Kesän tasapainoilin kokolailla samassa painolukemassa, tai oikeastaan pari kiloa putosikin kesän aikana, ja nyt syyskuusta olen alkanut taas aktiivisemmin pudottamaan painoa. Syyskuun alussa painoin 72.6 eli kolme kiloa on nyt takana, viimeiset kilot tuntuvat olevan todella tiukassa, vertaistuki olisi siis enemmän kuin paikallaan =)

Pariin muuhun ketjuunkin jo ehdin kirjoitella joku aika sitten, mutta sitten läppäri sanoi sopimukset irti. Nyt nettipimennon päätyttyä huomaan, että nuo ketjut ovat jo kuivahtaneet kokonaan, harmi :/ Kiva olisi, jos joku vielä innostuisi mukaan loppurutistukselle =)
 
Nostinpa taas. Mitä teille kuuluu nyt? Itsellä on otettu taas (kerran) niskasta kiinni, ja vähähiilarisella mennään. Alaspain on tultu ja lauantaina pidän diettivapaan päivän :) . Painoni oli tuossa tammikuun alussa kuninkaalliset 68kg, ja tällä hetkellä 65,8kg. Tyytyväinen olen, mutta kyllä se kyrsii kun mässypäivän jälkeen käy vaa'alla niin heti näkyy ja kunnolla :kieh: Olen nyt yrittänytkin edelleen pitää sitä perjantaita vaaka-päivänä, niin ehdin aina toivottavasti lauantai-kilot kadottamaan siihen mennessä, ennenkuin teen taas uusia. :) Motivaatiota on auttanut jonkin verran pelikonsoli Wii ja siinä Wii Fit-peli. En nimittäin halua, että sen painokäyrä menee ylöspäin :/ , koukuttava peli...
 

Yhteistyössä