Tilanteeni on aika samanlainen, vatsamakkaraa kertyy vaan, ja taitaa olla sukuvika, kun kaikki naiset suvussa malliltaan "pötköjä". Lisäksi mulla on pco taipumusta, mikä omalta osaltaan lisää vatsalihavuutta, ja myös terveysriskejä. Itselläni on tuo kolesterolikin vähän korkea ollut aina, ja se pitäis saada alas. Olen yrittänyt tässä puolisen (!) vuotta jo laihtua, mutta pois on lähtenyt vaan pari kiloa. Mulla bmi on n. 24 ja vähän päälle. Niin ja rasvaprosenttikin lähes 35...masentavaa. Omalla kohdallani yritän muuttaa elintapoja pysyvästi, askel kerrallaan parempaan suuntaan, ja liikuntaa tulen lisäämään...itselläni tuo on ennen auttanut kiinteytymään, ja olenkin sitä mieltä että lihasmassan lisäys on kohdallani paras tapa lisätä aineenvaihduntaa ja laihtumista. Nyt olen ollut kotona vauvan kanssa, enkä ole juuri ehtinyt aktiivisesti kuntoilemaan, mutta syksyllä pääsen paremmin liikkumaan (jumppaliput on jo ostettuna!).
Miten sinä olet ajatellut edetä?? Olis kiva kuulla ja saada vähän tsemppikaveria =) . Niin, ja muuten, auttoiko Nutrilett startti??