I
ihmeelllinnnnene
Vieras
Käykö teidän miehenne usein suihkussa? Onko normaalia, että mies käy suihkussa aamulla sekä illalla. Ei ole ns. "likaisissa töissä". Joskus ehkä kolmekin kertaa jos on päivällä tullut hiki..
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Aloittaja kirjoitti, että mies käy suihkussa kahdesti joka päivä, vaikkei ole fyysisessä työssä. Ja kolmesti päivässä, jos tulee hiki.no enintään kaksi kertaa päivässä tuo mies kaiketi käykin.
Likaannutko nukkuessasi?Mitäs helkkaria, eiks ois suositeltavaa käydä aamuin illoin![]()
Etkä ole, vaan fiksu.Alkuperäinen kirjoittaja Pihikö?;24893060:Tai sitten olen vain pihi..
Alkuperäinen kirjoittaja Pihikö?;24893060:Sanoisin, että yletöntä vedentuhlausta käydä kaksi kertaa päivässä suihkussa ellei tule hiki! Olen ehkä jeesustelija, mutta vertaisin sitä hyvän ruoan pois heittämiseen samaan aikaan kun ihmiset muualla kuolevat nälkään. Olkoonkin ettei meidän syömä ruoka tai käyttämä vesi ole suoranaisesti pois kenenkään muun lautaselta/kaivosta. Miksi pitäisi käydä niin usein pesulla ellei ole jokin fysiologinen vaiva minkä vuoksi täytyy peseytyä tavallista useammin?
Tai sitten olen vain pihi..
4 perheenjäsentä = 4 x 7 euroaHirvittävää vedentuhlausta todellakin!
Jos suihku kestää 3 min se kuluttaa vettä noin 75 litraa.
Kuukaudessa aamusuihkuille tulee hintaa noin 7 euroa...
Ei kyllä voi olla rahasta ainakaan kiinni.
Hirvittävää vedentuhlausta todellakin!
Jos suihku kestää 3 min se kuluttaa vettä noin 75 litraa.
Kuukaudessa aamusuihkuille tulee hintaa noin 7 euroa...
Ei kyllä voi olla rahasta ainakaan kiinni.