Hehee.. vaikka kävisin kerran viikossa suihkussa, niin eihän ne säästyneet vedet Afrikkaan asti millään kulkeutuisi. Vai kuljetetaanko täältä sinne vettä kenties?

Siinähän se luonto säästyiskin, ku vietäs joka pvä ilma- tai meriteitse vettä sinne asti.. ei pakota mun päätä vedenkulutus, koska emme tuhlaile silti älyttömiä.
Muttä ihan ok-talossa asutaan ja lotrataan, itse maksetaan vesilaskut. Ja ei tuo sähkölaskussakaan ole paljoa näkynyt.. lämminvesivaraaja käy yösähköllä ainoastaan eikä ole lämmin vesi koskaan "loppunut". Joten ilmeisesti ei tule oikeasti sitä vettä lutrattua liikoja, vaikka käviskin useammin suihkussa.
Oma kaivokin löytyy, mutta on varalla. Saunavedet, autonpesut sun muut toki sitten tulee ns. ilmasiks.
Mulle on ihan sama, vaikka joku kävis sen kerran viikossa pesulla.. kunhan ei haise mun läheisyydessä.

Itsellä ainakin helposti tulee hikinäppyjä, ihottumaa ilmestyy.. jos en pikkusenkaan hikoiltuani peseydy pikaisesti(jos on päivä, etten tee yhtikäs mittään, ni sillon ehkä jää se kunnon suihku väliin mutta alakerta silti kuntoon). Pennusta pitäen on tullut rasvattua nahkaa sen verran, et menee ihan rutiinilla.. ja kyllä sen huomaa ihon kunnostakin positiivisella tavalla. Ehkä sellukin pysyy loitolla siks, ku tulee rutiinilla rasvailtua pari kertaa päivässä.

-respalla rasvat on halpoja + tuoksuvoiteet sekaan. Ei maksa paljoa.. olikohan tarpeeksi perusteellinen selvitys liialliseen suihkussa käyntiin.. heh.
Ainiin.. kipeenä ei juuri olla kuin pari kertaa vuodessa maks. Muutama lääkeaine-allergia löytyy, vaan tuskimpa hygieastaan huolehtiminen on niihin syynä.