L
Liian vanha koira?
Vieras
Onko mielestänne normaalia alkoholinkäyttöä, että mies ottaa noin kerran viikossa totaaliset lärvit? Siis on ihan tolkku pois, ei tiedä missä on yms. Sivistynyt alkoholinnauttiminen hauskassa seurassa on hänelle vaikeaa, meinaa aina mennä yli.
Joku on aina hoivannut ja huoltanut hänet omaan sänkyynsä. Minä en niin tee, jätin eteisen lattialle kaikki vaatteet päällä makaamaan. Hänen lapsensa ihmetteli, ettei kai noin voi tehdä. Sanoin, että varmasti voi, hän on aikuinen ja itse viinan kurkkuunsa kaatanut.
Lapset ovat ennen huolehtineet isästään, mutta nyt kielsin sitä tekemästä.
Mikä on ennuste, saanko tavat muutettua vai teenkö viisaimmin, kun käännyn kannoillani ja poistun taakse katsomatta?
Työt hoituu, samoin kotityöt ja muutenkin on tunnollinen ja aikaansaava.
Mutta joku ongelma ilmeisesti on.
Joku on aina hoivannut ja huoltanut hänet omaan sänkyynsä. Minä en niin tee, jätin eteisen lattialle kaikki vaatteet päällä makaamaan. Hänen lapsensa ihmetteli, ettei kai noin voi tehdä. Sanoin, että varmasti voi, hän on aikuinen ja itse viinan kurkkuunsa kaatanut.
Lapset ovat ennen huolehtineet isästään, mutta nyt kielsin sitä tekemästä.
Mikä on ennuste, saanko tavat muutettua vai teenkö viisaimmin, kun käännyn kannoillani ja poistun taakse katsomatta?
Työt hoituu, samoin kotityöt ja muutenkin on tunnollinen ja aikaansaava.
Mutta joku ongelma ilmeisesti on.