Nordealla maksut myöhässä?

minä,
vieras-
Se on kyllä vähän joka pankissa välillä sama homma. En kyllä lähtis pankkia vaihtamaan tällasen takia, tai saa olla vaihtamassa pankkia jatkuvasti. Ihmeellistä hätähousuilua
 
[QUOTE="hohhoijaa";27270523]Ei kai se nyt päivästä parista ole kiinni, tai ei pitäis ainakaan olla.

Mikä tahansa voi melkein aiheuttaa hetkellisen viivästyksen...[/QUOTE]

No kyllä se pienipalkkaisilla voi olla. Jos rahat tulee vaikka maanantaina, on siinä välissä 3 päivää ilman rahaa. Ei kiva.
Eikä tarvitse tulla tähän ketjuun valittamaan että "miksette säästä", en aio perheeni taloudellista tilannetta netissä avata yhtään tämän enempää mutta uskon ettemme ole ainoita jotka tästä kärsivät.

Itse olin sopinut shoppailureissun kaverin kanssa joka piti peruuttaa. Lapsillekin sovittiin yökyläily kun meidän piti mennä juhlimaan tänään :(
 
"dada"
No kyllä se pienipalkkaisilla voi olla. Jos rahat tulee vaikka maanantaina, on siinä välissä 3 päivää ilman rahaa. Ei kiva.
Eikä tarvitse tulla tähän ketjuun valittamaan että "miksette säästä", en aio perheeni taloudellista tilannetta netissä avata yhtään tämän enempää mutta uskon ettemme ole ainoita jotka tästä kärsivät.

Itse olin sopinut shoppailureissun kaverin kanssa joka piti peruuttaa. Lapsillekin sovittiin yökyläily kun meidän piti mennä juhlimaan tänään :(
jos niin vähän rahaa niin heti tilipäivänähän kannattaa lähteä shoppailemaan? ilmankos seuraavan tilin tullessa tyhjää...
 
minä,
Mä kans ajattelin vaihtaa pankkia. Aiemminkin pohtinut josko kaikki perheen tilit olisivat Op:ssa ja taidan maanantaina marssia pankkiin.
https://www.op.fi/op/henkiloasiakkaat?cid=151670802&srcpl=4
Haittaohjelma väärentää tilitapahtumia

5.10.2012

Haittaohjelma toimii niin, että saat viestin jossa pyydetään palauttamaan väärälle tilille maksettuja rahoja ja viestissä uhataan tilin sulkemisella. Lisäksi maksu saattaa näkyä haittaohjelman toimesta tilitapahtumissa.

Jos saat OP-verkkopalvelussa tällaisen ilmoituksen tai OP-verkkopalvelussa tapahtuu jotain muuta normaalista poikkeavaa, kirjaudu välittömästi ulos palvelusta. Sulje verkkopalvelutunnuksesi soittamalla OP 0100 0500 (arkisin kello 8-18, pvm/mpm) puhelinpalveluun tai verkkopalvelutunnusten sulkupalveluun (09) 6964 6800 (24h/vrk). Ilmoita tapahtuneesta myös puhelinpalveluun sen avauduttua.
 
"Lilya"
Soitin Nordeaan ja lupasivat että tänään tai huomenna on rahat tilillä :) Tämä tiedoksi muille jotka rahojaan odottavat.
Sinulle joka ihmettelit mun shoppailemista, voin luvata pyhästi että saan tänään niin suuren liksan ettei siinä muutaman satasen shoppailu tunnu missää ;) Joten takaan ettei ole rahat loppu seuraavaan tilipäivään mennessä jos se sinua noin huolettaa :D
 
Meillä ei ole koskaan Osuuspankissa käynyt näin, ja tää on jo toinen kerta parin viikon sisään Nordealla.
Kyllä näitä ongelmia on vähän joka pankilla. Ei tosin aina yhtäaikaa... Hyvässä muistissa vielä sampo-pankin sekoilut muutaman vuoden takaa... Aiheutti aika lailla päänvaivaa, varsinkin kun firmantili oli siellä... Ja pankilta sai hyvitykseksi vain anteeksipyynnön :kieh::kieh:
 
minä,
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Maksujenvälityksen palvelutiedote | Nordea.fi
5.10.2012
Osa pankkien maksuista viivästyy tänään
Osa muista pankeista saapuneista maksuista kirjataan normaalia myöhemmin. Viivästys johtuu maksujärjestelmissä yöllä ilmenneestä häiriöstä.
Pahoittelemme asiakkaillemme aiheutunutta haittaa.
Maksujenvälityksen palvelutiedote

05.10.2012
Saapuneissa maksuissa tänään ilmenneet viiveet on korjattu ja maksut on kirjattu asiakkaiden tileille.
Pahoittelemme asiakkaillemme aiheutunutta häiriötä.
 

Yhteistyössä