Y
Yks epätoivoinen palkan odottelia...
Vieras
Onko muilla joilla on nordean tili tullut jo palkka tilille?? mä oon vähän väliä käyny kattomas mut eipä ole tullut ei...
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Eewok:Just oli lehdessä et nordealla ollut jotain vaikeuksia, pe päivän aikana yrittävät saada nordealaisten palkat maksuun mut jos tili jossain muussa pankissa palkanmaksu nordeasta siirtyy maanantaihin.
Alkuperäinen kirjoittaja Meade:Mun työnantajalta tuli ilmoitus, että palkka tulee vasta maanantaina.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja mä:Alkuperäinen kirjoittaja Meade:Mun työnantajalta tuli ilmoitus, että palkka tulee vasta maanantaina.![]()
Sillöin työnantajan pitää palkka maksaa käteisellä Mun työnantaja makso käteen palkan
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja mä:Alkuperäinen kirjoittaja Meade:Mun työnantajalta tuli ilmoitus, että palkka tulee vasta maanantaina.![]()
Sillöin työnantajan pitää palkka maksaa käteisellä Mun työnantaja makso käteen palkan
tuskin nyt kaikille aletaan palkkaa käteen maksamaan joilla maanantaihin siirtyy.