V
v
Vieras
Kaveri oli eilen laittanut op:sta mun nordean tilille rahaa mut eipä näy...Ja tiedän 100% varmaksi että laitto rahat jo eilen aamusta.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Up!
Vastatkaas vielä mulle!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mulle kaveri väitti laittaneensa maanantaina op:sta tulemaan sampoon. Ei oo näkynyt ti, ke ja to. Mitä luulette laittoiko et voiko olla näin pitkä viive? Omituista jos valehteli!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mulle kaveri väitti laittaneensa maanantaina op:sta tulemaan sampoon. Ei oo näkynyt ti, ke ja to. Mitä luulette laittoiko et voiko olla näin pitkä viive? Omituista jos valehteli!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mulle kaveri väitti laittaneensa maanantaina op:sta tulemaan sampoon. Ei oo näkynyt ti, ke ja to. Mitä luulette laittoiko et voiko olla näin pitkä viive? Omituista jos valehteli!
Oisko voinut mennä väärälle tilille?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mulle kaveri väitti laittaneensa maanantaina op:sta tulemaan sampoon. Ei oo näkynyt ti, ke ja to. Mitä luulette laittoiko et voiko olla näin pitkä viive? Omituista jos valehteli!
Oisko voinut mennä väärälle tilille?
Ainakin tilinumeron annoin oikein kun toisti mulle. Oiskohan näpytellyt väärin?! Ku ei oo vastannu mun puheluihinkaan... En kyl tajuu kun kyseessä on ihan hyvä kaveri et voiko tosiaan vältellä yhden lainan takia. Onpa noloa jos kusetti mua et laittoi...