Nopeinten testiin plussan saaneet?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Himot vie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Himot vie

Vieras
Kuinka nopeasti olette plussan saaneet testeihin? Millainen kierto yms?

Jos saitte paljon ennen oletettua menkkojen alkua, niin millä testillä mittasitte ja kuinka paljon etukäteen se tuli ilmi?

Et siis hakenut sitä katumispilleriä?

Mä testasin apteekin omalla testillä päivää ennen menkkojen alkua ja toisella kertaa näytti ja toisella kertaa ei. Sillä toisella kertaa uusin testin 4+2 ja näytti selvästi.

No vauvakuumehan mulla on ollut jo kauan. Sekavat tunteet. Toisaalta haluaa ja toisaalta taas ajankohta ei ole paras.

Mies kyllä jo sanoi, että pettyy, jos ei tärppää.. :D

Naiset jotka ovat valmiita äitiyteen eivät tarvitse raskaustestejä.Oma keho pitää tuntea enneku on valmis saamaan lapsen;)

Vastaus kysymykseen.Sain haaleanvaalena plussan samana päivänä ku menkkojen olisi pitänyt alkaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:
Mä oon saanut apteekin omalla selvän plussan, kun oli 15/21....

Oli bileet tiedossa niin oli "pakko testata" :D

No oletko sitten oikeasti raskaana (ettei ovista testannu).

Onpa sulla muuten järkyn lyhyt kierto. Luulis, että rassaa jatkuvat menkat...

Jos mulla kierto on yleisesti kp 28, ja pupuiltu kp14 ->, niin koska ekan testin kannattaa tehdä? Onko testi ehdotuksia? Onko joku herkempi kuin toinen?

Alkuperäinen kirjoittaja Himot vie:
Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:
Mä oon saanut apteekin omalla selvän plussan, kun oli 15/21....

Oli bileet tiedossa niin oli "pakko testata" :D

No oletko sitten oikeasti raskaana (ettei ovista testannu).

Onpa sulla muuten järkyn lyhyt kierto. Luulis, että rassaa jatkuvat menkat...

Jos mulla kierto on yleisesti kp 28, ja pupuiltu kp14 ->, niin koska ekan testin kannattaa tehdä? Onko testi ehdotuksia? Onko joku herkempi kuin toinen?

Se sillonen plussa on jo kolme vuotias =) Ja kyllä kierto oli n. 21 päivää, välillä vain 19 :/ Onneksi menkat saa pois kierukalla tai pidennettyä kiertoa pilereillä..

Siihen, millon kannattaa testata en kyllä osaa sanoa yhtikäs mittään.

Alkuperäinen kirjoittaja täältä kuultua:
Naiset jotka ovat valmiita äitiyteen eivät tarvitse raskaustestejä.Oma keho pitää tuntea enneku on valmis saamaan lapsen;)

Vastaus kysymykseen.Sain haaleanvaalena plussan samana päivänä ku menkkojen olisi pitänyt alkaa.

Tää oli ehkä huumorilla höystetty kommentti, mutta naapurini kolmen lapsen äiti tiesi kolmannesta vasta kolmannella kuulla ollessaan eikä aavistanut mitään!

Alkuperäinen kirjoittaja Annipanni:
Mä aloittaisin testailun ehkä vasta kp 25-26 aikaisintaan. Muita mielipiteitä?

Kiitos mielipiteestäsi.

Muita mielipiteitä?

(plussasin siis hyvin vahvalla plussalla viime kerralla ekana päivänä menkoista eli kp28 ja ihan normi ruokakaupasta saatavalla liuskatestillä..)

Yhteistyössä