plussaaa +++

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja malttamaton
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

malttamaton

Vieras
Kuinka aikaisessa vaiheessa olette saaneet plussan raskaustestiin ja millä testillä?
Ja kuinka aikaisessa vaiheessa olette saaneet raskausoireita? Mulla muutama päivä vielä menkkojen alkuun mutta tissit ovat kamalan kipeät ja pinkeät. Normaalisti ei ole kipeät edes menkkojen tai ovulaation aikana

Paria päivää ennen menkkoja 25 herkkyydellä, herkemmällä saa jo paljon aiemmin...
Katso herkkyyksiä, mutta muista, että tämäkin, kuten moni muukin, on yksilöllistä...

edellisen plussasin rv 3+3 mutta tämän vasta kp 33/28,eli rv 4+5(on kyllä saanut alkunsa myöhemmin kuin laskennallisesti)
Oireet lyöneet päälle nyt tämän viikon,huomenna täydet rv 7

Viikkoa ennen menkkojen alkamisaikaa tein testit sekä virtsasta että verestä ja virtsatesti antoi negan (tosin ei ollut aamuvirtsasta), verikoe 5,7 (viitearvo ei raskaana olevilla 5,3) eli plussa.

Plussa tuli tässä viimeisessä raskaudessa vasta kun kuukautiset oli viikon myöhässä. Itse tiesin raskauteni jo ennen menkkojen poisjääntiä. Kun on useempi raskaus, niin tietää ittensä ja mä näen heti nänneistä, että kohta on plussa:)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
En oikein ymmärrä noista herkkyyksistä. Täytyy kysyä apteekista? Onko esim. clearbluen digi herkkä?

3+3 on jo aikaisin. Ehkä voisin kohtta testailla ;-)

Herkkyyksiä olen nähnyt myytävissä testeissä kahta. Tuota 25 ja sitten 9/10:ää, joista tuo jälkimmäinen on herkempi. Clearblue ei ole mielestäni herkimmästä päästä.
KYsy apteekista.

Yhteistyössä