M
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Tai "taloudellisesti orientoitunut" =) Kyllä mäkin mietin aina - vaikka olisi varaa ostaakin - kumpi on taloudellisesti kannattavampaa: ostaa valmis tai tehdä itse.Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Köyhät kyselee hintoja!
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Köyhät kyselee hintoja!
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:No jos haluaa olla taloudellisesti orientoitunut niin ehkä kannattaa tehdä itse.Eri asia jos ei kykene.Siinähän pitääkin sekoittaa monta eri ainesosaa keskenään.
No ei tosiaankaan aina kannata. Mulla menee piparitaikinan tekoon noin puoli tuntia. Jos sen ajan teen laskutettavaa työtä, saan siitä puolesta tunnista 35 euroa. Vidun kallista piparitaikinaa, sanoisinAlkuperäinen kirjoittaja Timppa:No jos haluaa olla taloudellisesti orientoitunut niin ehkä kannattaa tehdä itse.Eri asia jos ei kykene.Siinähän pitääkin sekoittaa monta eri ainesosaa keskenään.
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:No ei tosiaankaan aina kannata. Mulla menee piparitaikinan tekoon noin puoli tuntia. Jos sen ajan teen laskutettavaa työtä, saan siitä puolesta tunnista 35 euroa. Vidun kallista piparitaikinaa, sanoisinAlkuperäinen kirjoittaja Timppa:No jos haluaa olla taloudellisesti orientoitunut niin ehkä kannattaa tehdä itse.Eri asia jos ei kykene.Siinähän pitääkin sekoittaa monta eri ainesosaa keskenään.![]()
Meillä taas ne piparit leivotaan yhdessä lasten kanssa. Tai itse asiassa lapset leipoivat, mä toimin ainoastaan uunivahtina =)Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:No se onkin eri asia jos haluaa arvottaa lapsien kanssa vietetyn ajan...Meillä taikina tehdään yhdessä lapsen kanssa.