Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja khalawah:Ei kai piparkakkuihin maitoa tule? Margariinin voit korvata Sinisellä Keijulla =)
Alkuperäinen kirjoittaja Silvia Logo:Riisipuuro kaura- tai soijamaitoon, laatikoihin voi käyttää myös tota maitoa. Juolutorttu taikinaa saa maidottomana mun mielestä
Alkuperäinen kirjoittaja seahorse:Alkuperäinen kirjoittaja Silvia Logo:Riisipuuro kaura- tai soijamaitoon, laatikoihin voi käyttää myös tota maitoa. Juolutorttu taikinaa saa maidottomana mun mielestä
Ja nyt on tullut markkinoille hyvää kaura ruokakermaa niin saa laatikoitakin tehtyä tänä vuonna. Ja kauramaitoon teen puuron tai kookosmaitoon.
Alkuperäinen kirjoittaja seahorse:Olisin todella onnellinen jos joku kertoisi minulle maidottoman ja soijattoman piparkakkutaikina ohjeen ym joulu herkkuja saa laittaa
:wave:
Alkuperäinen kirjoittaja Silvia Logo:Alkuperäinen kirjoittaja seahorse:Alkuperäinen kirjoittaja Silvia Logo:Riisipuuro kaura- tai soijamaitoon, laatikoihin voi käyttää myös tota maitoa. Juolutorttu taikinaa saa maidottomana mun mielestä
Ja nyt on tullut markkinoille hyvää kaura ruokakermaa niin saa laatikoitakin tehtyä tänä vuonna. Ja kauramaitoon teen puuron tai kookosmaitoon.
Nii joo mäkin olen muuten käyttänyt kaurakermaa ruuassa. Tuli ajatusvirhe. Itse en kookoksesta tykkää niin käytän kauraa.
Toi myllynparas torttutaikina on maidoton ja soijaton.
Alkuperäinen kirjoittaja hjkl:Alkuperäinen kirjoittaja Silvia Logo:Alkuperäinen kirjoittaja seahorse:Alkuperäinen kirjoittaja Silvia Logo:Riisipuuro kaura- tai soijamaitoon, laatikoihin voi käyttää myös tota maitoa. Juolutorttu taikinaa saa maidottomana mun mielestä
Nii joo mäkin olen muuten käyttänyt kaurakermaa ruuassa. Tuli ajatusvirhe. Itse en kookoksesta tykkää niin käytän kauraa.
onhan siellä soijalseitiini
Alkuperäinen kirjoittaja hjkl:Alkuperäinen kirjoittaja Silvia Logo:Alkuperäinen kirjoittaja seahorse:Alkuperäinen kirjoittaja Silvia Logo:Riisipuuro kaura- tai soijamaitoon, laatikoihin voi käyttää myös tota maitoa. Juolutorttu taikinaa saa maidottomana mun mielestä
onhan siellä soijalseitiini