nopeasti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No jos haluaa olla taloudellisesti orientoitunut niin ehkä kannattaa tehdä itse.Eri asia jos ei kykene.Siinähän pitääkin sekoittaa monta eri ainesosaa keskenään.

Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
No jos haluaa olla taloudellisesti orientoitunut niin ehkä kannattaa tehdä itse.Eri asia jos ei kykene.Siinähän pitääkin sekoittaa monta eri ainesosaa keskenään.

Mikä sun ongelmas on? Ei se taloudellinen orientoituminen välttämättä koske rahaa vaan myös järjen käyttöä siinä, kuluttaako paljon aikaa sen hemmetin taikinan tekemiseen vai säästääkö omaa aikaansa ostamalla valmiin.

No ei tosiaankaan aina kannata. Mulla menee piparitaikinan tekoon noin puoli tuntia. Jos sen ajan teen laskutettavaa työtä, saan siitä puolesta tunnista 35 euroa. Vidun kallista piparitaikinaa, sanoisin ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
No ei tosiaankaan aina kannata. Mulla menee piparitaikinan tekoon noin puoli tuntia. Jos sen ajan teen laskutettavaa työtä, saan siitä puolesta tunnista 35 euroa. Vidun kallista piparitaikinaa, sanoisin ;)

No se onkin eri asia jos haluaa arvottaa lapsien kanssa vietetyn ajan...Meillä taikina tehdään yhdessä lapsen kanssa.

No se onkin eri asia jos haluaa arvottaa lapsien kanssa vietetyn ajan...Meillä taikina tehdään yhdessä lapsen kanssa.
Meillä taas ne piparit leivotaan yhdessä lasten kanssa. Tai itse asiassa lapset leipoivat, mä toimin ainoastaan uunivahtina =)

Yhteistyössä