Nopeasti toimiva ja tehokas ulostuslääke

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tarvitseva
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Peräruiskeet (esim Microlax) on kaikkein nopeimmin tehoavia. Mustaa kahvia ja yliannostus xylitolia luultavasti toimii kans,mut "bonuksena" voi tulla myös vatsakipua ja pahoinvointia..

[QUOTE="vieras";25805299]Peräruiskeet (esim Microlax) on kaikkein nopeimmin tehoavia. Mustaa kahvia ja yliannostus xylitolia luultavasti toimii kans,mut "bonuksena" voi tulla myös vatsakipua ja pahoinvointia..[/QUOTE]

Minä taas en millään tavoin karsasta tuota peräruiskeiden laittotapaa, vaan sitä järkyttävää oloa mikä niistä tulee. Ainakin minulle niistä kaikista tulee järkyttävä vatsakipu ja huonovointisuus. Itse pidän mustaa kahvia mukavimpana tapana. Siitä ei tule minulle (jollekkin muulle voi toki tulla) mitään ikäviä sivuhaittoja.

Jos ihan lääkettä kaipaat, niin yksi sellainen on Levolac. Vaikea tietty tietää toimiiko se sulla, mua on auttanu kyl. Ainoo vaan, että pitää ottaa heti aamusta ensimmäiseksi..

Jos ihan lääkettä kaipaat, niin yksi sellainen on Levolac. Vaikea tietty tietää toimiiko se sulla, mua on auttanu kyl. Ainoo vaan, että pitää ottaa heti aamusta ensimmäiseksi..

Just taitaa kaikki sitten olla aamulla otettavia,ei joo ihan viitsisi yötä viettää wc:ssä.VAi tuleeko sitten kaikki kerralla?Kun en ole ennen tarvinnut.Pitää kai yrittää tota xylitolia tai pussi luumuja.

Mulla toimii levolac, ja ihan sama mihin aikaan päivästä otan. Tosin mulla reagoi maha siihen ilmeisesti liiankin rajusti. Kun otan ohjeen mukaisen annoksen, alkaa puolen tunnin päästä vatsaa vääntää ja sitten tyhjenee kunnolla! Nopea ja tehokas mulla, vähän liiankin... :P

Yhteistyössä