!! Jumppaajat, laihduttajat ja muutenkin liikkujat, apua kaivataan!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja löllö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

löllö

Vieras
Imetyksen loputtua paino nousi ja vyötärölle tuli mojovat jenkkakahvat ja pömppä vatsa.

Minun ei ole koskaan tarvinnut laihduttaa joten tarvitsen nyt muutaman vinkin.

Kertokaa joku tehokas jumppaväline tai liike minkä avulla pääsen näistä jenkkakahvoista nopeasti kotona eroon!

Joku sellainen tehokas liike jota voin kotona tehdä kun lapsi nukkuu.

Kerrothan myös, että kuinka kauan liikettä tulisi aina päivässä tehdä.

inhottavaa kun vaatteet eivät mahdu päälle, tai vyötärö pursuaa, vaatekaupassakin joutuu valitsemaan vain tietynlaisia vaatteita..

Kiitos todella paljon hyödyllisistä ohjeista ja tehokkaista jumppa liikkeistä!!

sivuttaisvatsalihakset kai ne parhaita on. suoria ei saa tehdäkään liian aikaisin synnytyksen jälkeen. teet ainakin kolmea eri liikettä jokaista kymmenen kertaa ja toistat tämän sarjan kolme kertaa. selkäliikkeet lopuksi ja venyttelyä.

Alkuperäinen kirjoittaja löllö:
Imetyksen loputtua paino nousi ja vyötärölle tuli mojovat jenkkakahvat ja pömppä vatsa.

Minun ei ole koskaan tarvinnut laihduttaa joten tarvitsen nyt muutaman vinkin.

Kertokaa joku tehokas jumppaväline tai liike minkä avulla pääsen näistä jenkkakahvoista nopeasti kotona eroon!

Joku sellainen tehokas liike jota voin kotona tehdä kun lapsi nukkuu.

Kerrothan myös, että kuinka kauan liikettä tulisi aina päivässä tehdä.

inhottavaa kun vaatteet eivät mahdu päälle, tai vyötärö pursuaa, vaatekaupassakin joutuu valitsemaan vain tietynlaisia vaatteita..

Kiitos todella paljon hyödyllisistä ohjeista ja tehokkaista jumppa liikkeistä!!

Sinun pitäisi alkaa polttamaan rasvaa liikkumalla. Otat lapsen kärryihin ja lähde lenkille. Tällä tyylillä minäkin olen nyt melkein jo normaalimitoissa. Enää pientä hienosäätöä tarvitaan.

Sitten kaikki turhat keksit jne. pois ja lautaselle paljon kasviksia ja salaattia. Voit vähentää myös hiilareiden saantia. Vähennä valkoisia jauhoja, perunaa ja riisiä.

Yhteistyössä