Nopeasti apua;ulosotosta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja höhlä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

höhlä

Vieras
Apua, kuinkas se nyt on, että minulle tuli maksukehotus ulosotosta (ensimmäienn kerta) ja maksoin sen heti pois, niin tuleeko merkintä luottotietoihin???
Eli siis meneekö luottotiedot?

merkintää luottotietoihin.minäkin olen aina tunnollisesti maksanut kaikki,mutta yksi lasku unohtui,tuli siis ulosotosta kirje ,ei tullu merkintää luottotietoihin kun maksoin heti...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
merkintää luottotietoihin.minäkin olen aina tunnollisesti maksanut kaikki,mutta yksi lasku unohtui,tuli siis ulosotosta kirje ,ei tullu merkintää luottotietoihin kun maksoin heti...

Huh, kiitos, helpotti!! Tämäkin oli ihan puhdas inhimillinen virhe. Olen aian maksanut kaikki ajallaan, mutta yksi lasku oli jäänyt epähuomiossa maksamatta.

Huh, kiitos, helpotti!! Tämäkin oli ihan puhdas inhimillinen virhe. Olen aian maksanut kaikki ajallaan, mutta yksi lasku oli jäänyt epähuomiossa maksamatta.

siis ap kirjoitti edellisen.:)