V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Alkuperäinen kirjoittaja Williviini:En minäkään noista housuista oikein tiedä. Näyttivät sinisiltä..? Toppi ja kengät oli kivat.
Ne on ihan tumman siniset
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Vieläkin samat pussilakanat? Siivoa nainen.
Alkuperäinen kirjoittaja no:farkut ei juu sovi kyllä ton topin ja kenkien kanssa ja toisekseen jos sulla on mustavalkonen paita ja mustat saappaat niin älä nyt ihmeessä mitään punasta laukkua laita ja nauhoja! HALOOO
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Mitäs jos laitan hameen? Mustan lyhyen?
Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Mitäs jos laitan hameen? Mustan lyhyen?
Joo se passais ainaki mun mielestä paremmin
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Mitäs jos laitan hameen? Mustan lyhyen?
Tai sitten sen pvc mekon mitä aiemminkin esittelin täällä mistä tuli kamala haloo
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Mitäs jos laitan hameen? Mustan lyhyen?
Tai sitten sen pvc mekon mitä aiemminkin esittelin täällä mistä tuli kamala haloo
Alkuperäinen kirjoittaja Williviini:Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Mitäs jos laitan hameen? Mustan lyhyen?
Se spermanen :saint:mutta miten se sopii ton topin kanssa? Eiks toi ole kuitenkin aika levä toppi ja pitkä "hamemainen"? Eiks sellasen hameen kanssa pitäis olla vähän tyköistuvampi?
Alkuperäinen kirjoittaja mä:Inhoan vaatefriikkejä. Siinä vaiheessa, kun mies alkaa toivoa jotain pukeutumista, mun tunteet liukenee takavasemmalle ja minä perässä.
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Alkuperäinen kirjoittaja Williviini:Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Mitäs jos laitan hameen? Mustan lyhyen?
Se spermanen :saint:mutta miten se sopii ton topin kanssa? Eiks toi ole kuitenkin aika levä toppi ja pitkä "hamemainen"? Eiks sellasen hameen kanssa pitäis olla vähän tyköistuvampi?
No emmä oikeesti :saint:
ja eikä se ollut spermaa :saint: :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Alkuperäinen kirjoittaja mä:Inhoan vaatefriikkejä. Siinä vaiheessa, kun mies alkaa toivoa jotain pukeutumista, mun tunteet liukenee takavasemmalle ja minä perässä.
Ahaa, no niin mäkin varmaan tekisin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Alkuperäinen kirjoittaja Williviini:Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Mitäs jos laitan hameen? Mustan lyhyen?
vaan jugurttia tietty???jota sä olit just syöny iltapalaks se mekko päällä??
![]()
oot sä uskomaton
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Williviini:Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Alkuperäinen kirjoittaja mä:Inhoan vaatefriikkejä. Siinä vaiheessa, kun mies alkaa toivoa jotain pukeutumista, mun tunteet liukenee takavasemmalle ja minä perässä.
Mä liukenisin pois jos ukko ei katsois mitä päälle laittaa tai ei osais pukeutua tilanteen mukaan.
No loytyykö niitä kapeita mustia housuja?
Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Alkuperäinen kirjoittaja Williviini:Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Mitäs jos laitan hameen? Mustan lyhyen?
vaan jugurttia tietty???jota sä olit just syöny iltapalaks se mekko päällä??
![]()
oot sä uskomaton
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Alkuperäinen kirjoittaja Williviini:Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Alkuperäinen kirjoittaja mä:Inhoan vaatefriikkejä. Siinä vaiheessa, kun mies alkaa toivoa jotain pukeutumista, mun tunteet liukenee takavasemmalle ja minä perässä.
Mä liukenisin pois jos ukko ei katsois mitä päälle laittaa tai ei osais pukeutua tilanteen mukaan.
Ei löydy, siis kun niiden pitäis olla trikoot, onhan mulla aikaa ostaa, harmi kun ei vila liikettä lähelläkään :/
Alkuperäinen kirjoittaja Williviini:Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Alkuperäinen kirjoittaja Williviini:Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Alkuperäinen kirjoittaja mä:Inhoan vaatefriikkejä. Siinä vaiheessa, kun mies alkaa toivoa jotain pukeutumista, mun tunteet liukenee takavasemmalle ja minä perässä.
Ei löydy, siis kun niiden pitäis olla trikoot, onhan mulla aikaa ostaa, harmi kun ei vila liikettä lähelläkään :/
Pyörähdät matkalla messuille?
Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:kyl sä mustat kapeet trikoot löydät tällä hetkellä mistä vaan ketjumyymälästä! =)