V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja -Jonttu-:![]()
Mulla on tätä kukkapurkissaNäyttää käenkaalilta, ja maistuu myös!
Alkuperäinen kirjoittaja :):Alkuperäinen kirjoittaja chef:Alkuperäinen kirjoittaja :):Ootko enne laittanut tänne kuvia pihastasi? Oon nimittäin jollekin joskus sanonut, miten näyttää ihan meidän pihalta - ja taas näyttää.
Talon väri sama. Talon materiaali sama. Samassa kohtaa kukkapenkki. Kukkapenkissä jopa samaa kasvia (tuo violetti). Samanlainen aita. Samanvärinen aita.
Mutta viimeeksi kai tultiin siihen lopputulokseen, että ei asuttu samassa paikassa - jos sama olet.
Olen joo, eikä asuta Vantaalla...eikös se se ollu![]()
Joo. Tuntuu vaan niin oudolta, kun kaikki täsmää
.
Alkuperäinen kirjoittaja -Jonttu-:Alkuperäinen kirjoittaja -Jonttu-:![]()
No, miksei mun linkittämä kuva näy? No tarkoitan sitä violetinpunaista apilan näköistä kasvia.
Alkuperäinen kirjoittaja -Jonttu-:Alkuperäinen kirjoittaja -Jonttu-:![]()
No, miksei mun linkittämä kuva näy? No tarkoitan sitä violetinpunaista apilan näköistä kasvia.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:tuo angervo on luultavasti pihlaja-angervo, ainakin lehdistä päätellen. Se voisi näyttää tältä.![]()
Kasvaa aika isoksi puskaksi.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Voit istuttaa itsellesi pionin syksyllä. Netistä löytyy hyviä neuvoja. Googletat vaan.
Alkuperäinen kirjoittaja chef:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Voit istuttaa itsellesi pionin syksyllä. Netistä löytyy hyviä neuvoja. Googletat vaan.
Ei, kun Pioni on ruma...mä vähän niinkun säälistä sen säästin. Istutan jotain muuta tilalle![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja chef:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Voit istuttaa itsellesi pionin syksyllä. Netistä löytyy hyviä neuvoja. Googletat vaan.
Ei, kun Pioni on ruma...mä vähän niinkun säälistä sen säästin. Istutan jotain muuta tilalle![]()
Minusta pioni on kaunis. Meillä on tälläinen pioni
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja chef:Koska muuten ruusujen kuuluu kukkia? Mulla ei oo vielä edes nuppuja, mutta siistinnäköiset lehdet on?!?
Alkuperäinen kirjoittaja ano:Alkuperäinen kirjoittaja chef:Koska muuten ruusujen kuuluu kukkia? Mulla ei oo vielä edes nuppuja, mutta siistinnäköiset lehdet on?!?
Riippuu lajikkeesta. Mulla ruusut kukkii jo, siis ne jotka selvis viime talvesta. Jos ne on jaloruusuja, voi olla, että jalostusosa ei ole lähtenyt kasvuun, vaan lehdet ovat juuresta kasvavia kukkimattomia oksia. Näissä on kullä usein vähän erinäköiset lehdet kuin jaloruusussa. Eikö siis näy vielä yhtään nuppuja?
Alkuperäinen kirjoittaja chef:Alkuperäinen kirjoittaja -Jonttu-:Alkuperäinen kirjoittaja -Jonttu-:![]()
Siis onko se syötävää![]()
Alkuperäinen kirjoittaja dfdf:Sorry, tuli väärä linkki. Siis tässä on isotöyhtöangervo.
http://puutarha.net/index.asp?s=/suorakanava/kasvikortti.asp?id=76
Alkuperäinen kirjoittaja v:Alkuperäinen kirjoittaja dfdf:Sorry, tuli väärä linkki. Siis tässä on isotöyhtöangervo.
Todella upea ja näyttävä kasvi, eikä todellakaan kannata hävittää sitä
Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:Alkuperäinen kirjoittaja v:Alkuperäinen kirjoittaja dfdf:Sorry, tuli väärä linkki. Siis tässä on isotöyhtöangervo.
Todella upea ja näyttävä kasvi, eikä todellakaan kannata hävittää sitä
Paitsi että chefin piha on nenäliinan kokoinen. En usko että kasvi pääsisi oikeuksiinsa. Ja pian olisi takapihan ainoa kasvi tuo angervo.
Mutta älä tuhoa sitä, lahjoita se isompaan pihaan.