Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
no mitä siitä??
nii mut ne on teennäisiä
kukAAN mies ei siis uskalla -.D
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä;24255107:Sitä vaan, että koko ketjun osallistujat jäävät lomalle. Ei muuta, jatkakaa.![]()
Joudut tulemaan paikan päälle mutta ei sitten jätetä pelkkään katseluun![]()
juu ei kato tää nettipalsta oo mun koko elämäni![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä;24255107:Sitä vaan, että koko ketjun osallistujat jäävät lomalle. Ei muuta, jatkakaa.![]()