Voih... Eli vuosien odotus edessä... :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja Kotiorja:
Mä oon täällä pyörinyt satunnaisesti monta vuotta, mut en oo viä piireihin päässyt. Oottelen vinkkejä innolla!
Ajattelin kirjoitella tänne palstalle ihan bona fide, eli "vilpittömässä mielessä". :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:kerro nikkisi tausta
hyvà, ei tartte ketààn mielistellà, ole oma kiva itsesi, semmoset nikit onkin parhaita. tervetuloa joukkoonAlkuperäinen kirjoittaja bona fide:Ajattelin kirjoitella tänne palstalle ihan bona fide, eli "vilpittömässä mielessä". :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:kerro nikkisi tausta
Uskovaisten kannattaa nuoleskella Rukoilijasirkkaa.Alkuperäinen kirjoittaja bona fide:Niin ja vähän myös tuon nikki -ketjun innoittamana. Elikkä heit vaan kaikille! :wave:
Kuinkas pitkään täällä pitää kirjoitella mustana, että pääsee "piireihin"? Ja ketä pitäisi voidella/nuoleskella asian nopeuttamiseksi? :xmas:
Mutta nikkisi kyllä voinut ohjata mua sinne päin. :saint:Alkuperäinen kirjoittaja persvakoonasana:Tervetuloa! Mua ei ainakaan kannata nuoleksia "piireihin" pääsemisen vuoksi, koska en niihin kuulu. Olen pyörinyt täällä vakituisesti reilun vuoden kait, satunnaisesti vuodesta 2007.
Joo mietin sitäkin, mutta ajattelin kuitenkin ensin alkuun edes yrittää näin.Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:Kohta vaihdat mala fideksi kun tarpeeksi kauan täällä pyörit.
Uskon kanssa taitaa olla vähän niin ja näin (mies on jopa pakanaksi haukkunut), mutta hyvä mikäli nikkini avulla voisi varmuuden vuoksi tuota mahdollista taivaspaikkaakin varmistella. :saint:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Uskovaisten kannattaa nuoleskella Rukoilijasirkkaa.Alkuperäinen kirjoittaja bona fide:Niin ja vähän myös tuon nikki -ketjun innoittamana. Elikkä heit vaan kaikille! :wave:
Kuinkas pitkään täällä pitää kirjoitella mustana, että pääsee "piireihin"? Ja ketä pitäisi voidella/nuoleskella asian nopeuttamiseksi? :xmas:
http://www.bonafide.fi/
Sehän riippuu siitä, olenko täyttä ymmärrystä vailla vai ymmärrystä vailla. Syyntakeeton ylipäätään.Alkuperäinen kirjoittaja bona fide:Joo mietin sitäkin, mutta ajattelin kuitenkin ensin alkuun edes yrittää näin.Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:Kohta vaihdat mala fideksi kun tarpeeksi kauan täällä pyörit.
Muuten eikös sun nikkisi tarkoita kansanomaisemmin "kolmen vartin hullua"?
Aivan, näinhän se menee. Nikkisi perusteella voit olla tilanteen niin vaatiessa kumpaakin. Sormet kirjoittivat taas hieman nopeammin mitä ajatus kulki... Mikä kyllä on valitettavan normaalia mulle.Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:Sehän riippuu siitä, olenko täyttä ymmärrystä vailla vai ymmärrystä vailla. Syyntakeeton ylipäätään.Alkuperäinen kirjoittaja bona fide:Joo mietin sitäkin, mutta ajattelin kuitenkin ensin alkuun edes yrittää näin.Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:Kohta vaihdat mala fideksi kun tarpeeksi kauan täällä pyörit.
Juu, tekosyy aina valmiina. =)Alkuperäinen kirjoittaja bona fide:Aivan, näinhän se menee. Nikkisi perusteella voit olla tilanteen niin vaatiessa kumpaakin. Sormet kirjoittivat taas hieman nopeammin mitä ajatus kulki... Mikä kyllä on valitettavan normaalia mulle.Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:Sehän riippuu siitä, olenko täyttä ymmärrystä vailla vai ymmärrystä vailla. Syyntakeeton ylipäätään.Alkuperäinen kirjoittaja bona fide:Joo mietin sitäkin, mutta ajattelin kuitenkin ensin alkuun edes yrittää näin.Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:Kohta vaihdat mala fideksi kun tarpeeksi kauan täällä pyörit.
Hymiöt ovat tosiaan käytännöllisiä ja hauskoja. Sopivassa määrin käytettynä.Alkuperäinen kirjoittaja bona fide:Mutta nikkisi kyllä voinut ohjata mua sinne päin. :saint:Alkuperäinen kirjoittaja persvakoonasana:Tervetuloa! Mua ei ainakaan kannata nuoleksia "piireihin" pääsemisen vuoksi, koska en niihin kuulu. Olen pyörinyt täällä vakituisesti reilun vuoden kait, satunnaisesti vuodesta 2007.
Ps. Tosi "mageeta" muuten painella noita hymiöitä tekstiin mukaan...
Ehdottomasti!Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:Juu, tekosyy aina valmiina. =)Alkuperäinen kirjoittaja bona fide:Aivan, näinhän se menee. Nikkisi perusteella voit olla tilanteen niin vaatiessa kumpaakin. Sormet kirjoittivat taas hieman nopeammin mitä ajatus kulki... Mikä kyllä on valitettavan normaalia mulle.Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:Sehän riippuu siitä, olenko täyttä ymmärrystä vailla vai ymmärrystä vailla. Syyntakeeton ylipäätään.Alkuperäinen kirjoittaja bona fide:Joo mietin sitäkin, mutta ajattelin kuitenkin ensin alkuun edes yrittää näin.Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:Kohta vaihdat mala fideksi kun tarpeeksi kauan täällä pyörit.