NONNI! Te saatte valita. Kummat vaunut ja miksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja bbb
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
ihan samannäköset. vaunujen käyttöikä on todella lyhyt. joten ei kannata tonneja satsata. minä jos saisin kevät/kesävauvan, niin en ostaisi edes vaunuja, ostaisin pelkästään kunnon rattaat.

Alemmat, kivempi kun on krominen metalliosa. ken vyemmän näköinen ja lisäksi itse en ottaisi tavaratilaan mitään kangashökötyksiä/ verkkoa. Selkeä metalli parempi!

Ja Emmaljunga on hyvä merkki, itselläkin on!

En kumpiakaan, molemmatkin mun makuuni turhan isot ja kömpelöt pienen vauvan kuskaamiseen... Arvostan vaunuissa keveyttä (mutta silti kestävyyttä) ja näppäryyttä, (pientä kokoa) jotta käyttö on mahdollisimman mukavaa. Nuo eivät sitä mulle edusta.

Mutta kuten joku arvostaakin eriasioita, niin ehkäpä osaat valinnan tehdä omien kriteeriesi mukaan. Mä en osaa noita kaksia arvioida kuin värin mukaan kun ne ei muuten minua miellytä kumpainenkaan, mutta värin puolesta alimmat on nätimmät ainakin.

Meillä ollut nuo ylemmät (siis muutaman vuoden takainen malli erivärisenä). Mutta toiminnoissa ei ole tullut oleellisia muutoksia.

Riippuu mitä haluat. Nuo ylemmät ovat isot, rattainakin aika raskaat. Heittoaisa meillä tosi käytetty ominaisuus, siitä en luopuisi. Vaunuaikana aika turha, ei tullut kai koskaan käytettyä. Tavarakori kyllä kesti isojakin ostoksia, siellä on vanerilevy kankaiden sisällä ja koko systeemi lepää akseliputkien päällä. Meillä ainakin kesti niin isoja ostoksia kuin sinne vain sai mahdutettua.

Jos aiot käyttää noita vain vaunuaikana ja vaihtaa sitten kevyimpiin rattaisiin, suosittelen alempia. Jos haluat järeät hyvät menopelit maastoonkin nopsaan vaihdettavalla kulkusuunnalla, ota ylemmät. Väriksi suosittelen kyllä jotain muuta kuin koko mustaa, mutta sehän on jokaisen oma asia.

Mietin tuota materiaalia...Eli kun tuolla toisessa ketjussa kyselin, niin siis Mondialien materiaali on erilaista kuin Edgejen?

Muita eroja onko?

Molemmissa malleissa on 3 runkovaihtoehtoa.

ÄÄÄH tää on vaikiaa...

Alkuperäinen kirjoittaja :):
väri voisi kyllä olla vähän pirtsakamapi:D

Väristä ei saa nussuttaa...Tai saa, mutta sitä en muuta. En vaikka perustelisitte miten hyvin :D.
Valkoinen on liian arka. Pinkkiä en uskalla ottaa, jos vauva on poika, samasta syystä en ota sinistä. Beige on pliisu ja vihreä muutenvaan ruma.
Lisäksi ne kaameat armykuosit ja pallot on poissuljettu vaihtoehto!

Mustassa ei näy kaikki paskat heti. Ne sopii niin tytölle, kuin pojallekin ja väri on ajaton. Saa mahdollisesti helpommin kaupaksi sitten joskus, kun jonkun "muotivärin" :D

Alkuperäinen kirjoittaja bbb:
Alkuperäinen kirjoittaja :
Itse en ottaisi kumpiakaan. Vaunuaika kestää vain muutaman kuukauden. Lisäksi mun makuun kummatkin oli liian synkät.

Miten niin? :o

Koppaosa menee vuoden verran, ratasosa loput 2 vuotta...

Häh? Ei varmasti kopassa ole kukaan 1 vuotiaaksi asti, 6kk iässä väksiinkin suurin osa siirtyy rattaisiin, ei siitä isompi lapsi malta matkustaa yleensä maaten. Meillä tuo ikä oli 5,5kk kun rattaita tarvittiin. Ja ne yhdistelmävaunujen rattaat hylkäsin 1kk käytön jälkeen kun kadehdin toisilla kun oli kivoja ketteriä rattaita ja ne yhdistelmäjyrät tuntui ihan hirveän kömpeliltä liikkua kun tarvitsi bussia ja kaupoilla-kahvilassa mennä. Lenkilläkin ylämäessä meinasi usko ja toivo mennä.

Yhteistyössä