Noniin, taas Facebook aiheutti päänvaivaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kääks
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kääks

Vieras
Mieheni viettää työnsä takia toisella paikkakunnalla pari vuorokautta viikossa. On siis öitä pois kotoa. Olemme kolmekymppisiä ja meillä on parin vuoden ikäinen muksu. Noh, nyt äsken avasin pitkästä aikaa fäsärin ja huomasin, että mies on ihan vasta "ystävystynyt" itseään 10 vuotta nuoremman, sen työpaikkakunnalla asuvan mimmin kanssa (joo, tsekkasin). Tämä häiritsee mua, koska mitä kakskymppinen tyttö vois haluta kolmekymppisestä, perheellisestä miehestä, siis tuleeko mitään viatonta mieleen? :D Ja mitä kolmekymppinen, perheellinen mies puolestaan kakskymppisestä tytöstä.

10 vuoden ikäero ei ole minusta mikään iso ja ihmeellinen asia, kun molemmat ovat täysi-ikäisiä. Molemmat ovat vielä ns nuoria.

Tavanneet, tutustuneet, ystävystyneet. Kyllä sitä voi olla vain ystäväkin. Ehkä heillä on sama harrastus.

Ööh.. Ne on työkavereita? Tai likka on työharjottelussa sun miehen työpaikalla?

Tiedän paljon tapauksia että työasioista (palavereista,aikatauluista,työnjaosta ym) sovitaan fesessä. Syynä tähän yksinkertasesti se että suuri osa ihmisistä on fesessä ja käy siellä useasti päivässä = näkee viestit. Kuitenkaan ei tartte olla kaikkien yht aikaa koneella kuten esim puhelinpalaveria varten,ja käyty keskustelu tallentuu helpommin seurattavaan muotoon kun esim sähköpostitse käyty keskustelu.

Eikai sun miehes olis niin tyhmä että ystävystyy fesessä jonkun sellasen kanssa jonka kanssa pettää/aikoo pettää sua?

No, tällä alalla ei käytetä fäsäriä töissä, et ei se se voi olla. Ei olla töissä ollenkaan tietokoneiden kaa tekemisissä. No ei kai täs mitään, mua vaan kävi ihmetyttään. Ei se mies tosiaan niin tyhmä ois että pettäis.

Herramunjee, mulla on facekaverina 15 vuotta nuorempi työkaveri joka on miespuolinen. Iiik.

Tai sitte ei. Kyse on vain työkaverista eikä mistää muusta. Joten ehkä ap stressaat ihan turhaan.

Facebook-ystävystyminen vastakkaisen sukupuolen kanssa toki AINA tarkoittaa sitä että molemmat haluavat nussia keskenään. Aina.

Mitään luotaantyöntävämpää ei ole kuin nainen joka tekee johtopäätöksiä facebook-käyttäytymisen perusteella. Olin itse aikanaan naimisissa kyseisenlaisen ihmisen kanssa joten koen että tiedän mistä puhun. Jeesus kristus, hanki elämä.

Yhteistyössä