V
vieras
Vieras
Nimittäin 3v tytölle MPR-rokotukseen neuvolaan ensi viikon keskiviikkona. Se on jäänyt antamatta. Ensin sitä ei voitu jostain syystä antaa (kipeä?) ja sitten se jäi. Ja kun se 2v neuvolassa oltaisiin voitu antaa niin minä olin kuullut sen MPR:sta autismia jutun ja nähnyt leffan. Huono terkka, kun ei osannut lievittää pelkoani. Kun kysyin, että haittaako jos se annetaan 3 vuotiaana niin sanoi että ei. Kertoi myös, että esi. tampereen seudulla tehdään paljon sitä, että moni siirtää sen sinne.
Nyt minulle tuli kuitenkin hirveä paniikki, kun kuuli että tuhkarokkoa on suomessakin taas ja aloin pelätä, että jos tyttö saisikin sen. Vauvakin meillä on ja mitäs jos vauva saisi sen.
Kauhea huoli asiasta.
Oltaisiin saatu se rokotus jo tänäänkin, mutta viikon päästä miehen vanhemmilla isot syntymäpäiväjuhlat ja se mahdollinen kuume osuis sit just sille juhlapäivälle niin en uskaltanut ottaa sitä tänään.
Nyt minulle tuli kuitenkin hirveä paniikki, kun kuuli että tuhkarokkoa on suomessakin taas ja aloin pelätä, että jos tyttö saisikin sen. Vauvakin meillä on ja mitäs jos vauva saisi sen.
Oltaisiin saatu se rokotus jo tänäänkin, mutta viikon päästä miehen vanhemmilla isot syntymäpäiväjuhlat ja se mahdollinen kuume osuis sit just sille juhlapäivälle niin en uskaltanut ottaa sitä tänään.