Noniih... Mielipiteitä tästä, kiitos! (kuva)

Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:
Nätti takki on! Tosin omaan makuun olis vähän pitempi malli, tykkään että takki suojaa vähän reisiä...

Mulla on yksi pitkä takki, enkä mä osaa kävellä sen kanssa :snotty: Ahistaa kun tuntuu ettei jalat liiku :snotty: Mutta se onkin tosi pitkä takki. Ja persjalkainen ihminen kuten minä, näyttääkin lähinnä Muumien möröltä jos on pitkä takki (siis semmonen tosi pitkä)... :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja McGarmiwa:
Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:
Mulla on toi kaapissa ja oon tykänny

Onko se lämmin? :)

On se suht lämmin, ei mikään -20 takki mut kyl oon käyttäny pakkasilla ja mä oon vilukissa

Yes! Hyvä hyvä :) Mulla on paukkupakkasille sitten untuvatakki ja laskettelutakki kaapissa :saint:

On se suht lämmin, ei mikään -20 takki mut kyl oon käyttäny pakkasilla ja mä oon vilukissa

Yes! Hyvä hyvä :) Mulla on paukkupakkasille sitten untuvatakki ja laskettelutakki kaapissa :saint:

Jos tuut Poriin päin enneku tilaat niin heitä yv ja tuu sovittamaan :)

Jos tuut Poriin päin enneku tilaat niin heitä yv ja tuu sovittamaan :)

No mä tuun tänään :D

Mä tilasin ton jo, saa nähä sopiiko. Kyllä mä luulisin kun yleensä lyhyet mallit sopii mulle. Ja 34 tai 36 oon kaikissa vaatteissakin, että koon puolesta pitäis olla ok. Saa olla sen verran väljä kuitenkin että saan villapaidan alle.

Alkuperäinen kirjoittaja edith75:
Nätti ja voisin tilatakin mutta 36 on liian pieni ja 44 aivan liian iso :D

Jos mä oisin tilannu ton 44, ni oisin voinyt käyttää sitä pitkän mallin takkina :D

Mä vähän luulen, että mä hukkuisin ton koon takkiin. Hihat ainakin liian pitkät.... Se olisi sellainen, että alle mahtuisi mitä vaan siis oikea peitto mulle... Monessa mallissa ollut mulla näin.....
:whistle:

Nätti ja voisin tilatakin mutta 36 on liian pieni ja 44 aivan liian iso :D

Jos mä oisin tilannu ton 44, ni oisin voinyt käyttää sitä pitkän mallin takkina :D

Mä vähän luulen, että mä hukkuisin ton koon takkiin. Hihat ainakin liian pitkät.... Se olisi sellainen, että alle mahtuisi mitä vaan siis oikea peitto mulle... Monessa mallissa ollut mulla näin.....
:whistle:

Mut ois kato hyvin tilaa laittaa alle vaikka viis muuta takkia. Eipähän viluttais :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja Nti Nokkonen:
Kivalta näyttää mutta en tiedä sitten luonnossa.
Ellokselta en ole löytännyt pitkään aikaan mitään kivaa tai siis kuvassa ne on tosi kivoja mutta luonnossa ihan kamalia. Toisille sopii ja toisille ei :)

Niinpä. Se jää nähtäväksi... Pakko se oli tilata kun ainakin kuvassa näyttää tosi kivalta. Saa sen sitten palauttaa jos luonnossa onkin hirveä :D

Mä muuten uskallan olla eri mieltä tosta että toi istuu vaan hoikalle. Koska mun mielestä toi voisi olla isommankin ihmisen päällä hyvännäköinen. Kokojakin on ollut joskus 44 asti :D Mutta siis... Voisi sopia isommallekin kuin 36 kokoiselle.

huomaatteko muuten että tuo malli on tosi nuori!!! ehkä joku 18-20v.... nuin lähetltä ku näkee kasvoista niin sen huomaa.jos kuva ois kaukaa otetu,vois tyttöä luulla kolmikymppiseksi...

Yhteistyössä