Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:Nätti takki on! Tosin omaan makuun olis vähän pitempi malli, tykkään että takki suojaa vähän reisiä...
Alkuperäinen kirjoittaja McGarmiwa:Mulla on toi kaapissa ja oon tykänny
Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Alkuperäinen kirjoittaja McGarmiwa:Mulla on toi kaapissa ja oon tykänny
Onko se lämmin?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja McGarmiwa:Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Alkuperäinen kirjoittaja McGarmiwa:Mulla on toi kaapissa ja oon tykänny
Onko se lämmin?![]()
On se suht lämmin, ei mikään -20 takki mut kyl oon käyttäny pakkasilla ja mä oon vilukissa
Alkuperäinen kirjoittaja edith75:Nätti ja voisin tilatakin mutta 36 on liian pieni ja 44 aivan liian iso![]()
Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Alkuperäinen kirjoittaja McGarmiwa:Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Alkuperäinen kirjoittaja McGarmiwa:Mulla on toi kaapissa ja oon tykänny
Onko se lämmin?![]()
On se suht lämmin, ei mikään -20 takki mut kyl oon käyttäny pakkasilla ja mä oon vilukissa
Yes! Hyvä hyväMulla on paukkupakkasille sitten untuvatakki ja laskettelutakki kaapissa :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja McGarmiwa:Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Alkuperäinen kirjoittaja McGarmiwa:Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Alkuperäinen kirjoittaja McGarmiwa:Mulla on toi kaapissa ja oon tykänny
Onko se lämmin?![]()
Yes! Hyvä hyväMulla on paukkupakkasille sitten untuvatakki ja laskettelutakki kaapissa :saint:
Jos tuut Poriin päin enneku tilaat niin heitä yv ja tuu sovittamaan![]()
Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Alkuperäinen kirjoittaja edith75:Nätti ja voisin tilatakin mutta 36 on liian pieni ja 44 aivan liian iso![]()
Jos mä oisin tilannu ton 44, ni oisin voinyt käyttää sitä pitkän mallin takkina![]()
Alkuperäinen kirjoittaja edith75:Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Alkuperäinen kirjoittaja edith75:Nätti ja voisin tilatakin mutta 36 on liian pieni ja 44 aivan liian iso![]()
Jos mä oisin tilannu ton 44, ni oisin voinyt käyttää sitä pitkän mallin takkina![]()
Mä vähän luulen, että mä hukkuisin ton koon takkiin. Hihat ainakin liian pitkät.... Se olisi sellainen, että alle mahtuisi mitä vaan siis oikea peitto mulle... Monessa mallissa ollut mulla näin.....
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja 4-kerroksen väkeä:nätti takki, mutta vaatii kyllä istuakseen hoikan vartalon
Alkuperäinen kirjoittaja Nti Nokkonen:Kivalta näyttää mutta en tiedä sitten luonnossa.
Ellokselta en ole löytännyt pitkään aikaan mitään kivaa tai siis kuvassa ne on tosi kivoja mutta luonnossa ihan kamalia. Toisille sopii ja toisille ei![]()
Alkuperäinen kirjoittaja minni:huomaatteko muuten että tuo malli on tosi nuori!!! ehkä joku 18-20v.... nuin lähetltä ku näkee kasvoista niin sen huomaa.jos kuva ois kaukaa otetu,vois tyttöä luulla kolmikymppiseksi...