Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Taisin käsittää väärin et mistä niitä mielipiteitä piti sanoman.. Takki on musta kiva jos kroppa antaa myöden.Alkuperäinen kirjoittaja onni löytyy arjesta:onko oma kuva?
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Ihana takki. tilasin sen viime vuonna ja lähetin takaisin. Ei vaan istunut
Alkuperäinen kirjoittaja onni löytyy arjesta:Taisin käsittää väärin et mistä niitä mielipiteitä piti sanoman.. Takki on musta kiva jos kroppa antaa myöden.Alkuperäinen kirjoittaja onni löytyy arjesta:onko oma kuva?
Alkuperäinen kirjoittaja pikku myy ja haisulimamma:on ihan kivan näköinen takki,mistä meinasit tilaa,tollastahan vois itsekin harkita..
Alkuperäinen kirjoittaja Silvia Logo:Varmaan ostaisin jos ei olisi missään kohdassa mitään ylimääräistä :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Alkuperäinen kirjoittaja pikku myy ja haisulimamma:on ihan kivan näköinen takki,mistä meinasit tilaa,tollastahan vois itsekin harkita..
Catalogista28e
Ei paha...
Kokoja on tosin vaan 36 ja 44.
Alkuperäinen kirjoittaja pikku myy ja haisulimamma:Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Alkuperäinen kirjoittaja pikku myy ja haisulimamma:on ihan kivan näköinen takki,mistä meinasit tilaa,tollastahan vois itsekin harkita..
Catalogista28e
Ei paha...
Kokoja on tosin vaan 36 ja 44.
toi koko 36 vois olla mulle passeli![]()
Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:![]()
Tossa ilman sisustaa :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Tianna:Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:![]()
Tossa ilman sisustaa :xmas:
Näin tää onkin paljon parempi. Luojan kiitos tuo meikki ei kuulu kauppaan. Minä tykkään takista, vaikka se onkin vaalea väriltään, ja itse suosin tummaa. Nätti kokonaisuus ja kiva leikkaus.