Noni, mites tää tehdään?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Viblsp
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:
Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:
Mä leikkaisin sen viipaleiks, paistaisin pannulla ja lorauttaisin kermaa sekaan :p

En mie tollaista, ku iljettää koko koskeminen moiseen pötkylään. :D Mie kasvissyöjä. :D

Ahaa, eli ihan sama sit sulle millasta siitä tulee :D Ei vais, kyllähän siitä uunissakin tulee ihan hyvää, tosin mulla ei oo aavistustakaan missä asteessa ja miten kauan :ashamed: Terveisin ammatiltaan kokki :laugh:

paista pannulla siitä pinta kiinni (siis vaan käytät sitä pannulla sen verran et ruskistuu) kääri se liha voitaikinaan (tai lehtitaikinaan) ja pistä uuniin paistumaan :p

200 astetta ja niin kauan et se taikina on kypsää..

Alkuperäinen kirjoittaja Räpätäti:
Pannulla ensiks ruskistat, sitte uuniin 175 asteeseen ja painon mukaan, eli tuota könttiä pitäsin n. tunnin.. Mut mä en sitte tykkää mistään puolikypsästä, vaan tosi kypsästä!

possu pitää aina olla kypsää, ei saa jättää raaksi ;)

Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu:
paista pannulla siitä pinta kiinni (siis vaan käytät sitä pannulla sen verran et ruskistuu) kääri se liha voitaikinaan (tai lehtitaikinaan) ja pistä uuniin paistumaan :p

Vou, tota taikinaa meil on. :D Pitääpä kokeilla. :)

Kiitos teille kaikille. =)

Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:
Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu:

Vou, tota taikinaa meil on. :D Pitääpä kokeilla. :)

Kiitos teille kaikille. =)

toi on siitä hyvä, et kaikki se maku jää siihen taikinaan, eikä valu paistopussiin tai vuokaan..ihan sairaan hyvää :p

Ja pikaisen tilannekatsauksen jälkeen päädyin tunkemaan sen uuniin sellaisenaan. Muksut kiukkuisina, en saanut mahdollisuutta paloitalla tai antaa taikinalevyn sulaa.

Nyt on uunissa 175...

Yhteistyössä