V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:Mä leikkaisin sen viipaleiks, paistaisin pannulla ja lorauttaisin kermaa sekaan![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:Mä leikkaisin sen viipaleiks, paistaisin pannulla ja lorauttaisin kermaa sekaan![]()
En mie tollaista, ku iljettää koko koskeminen moiseen pötkylään.Mie kasvissyöjä.
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Räpätäti:Pannulla ensiks ruskistat, sitte uuniin 175 asteeseen ja painon mukaan, eli tuota könttiä pitäsin n. tunnin.. Mut mä en sitte tykkää mistään puolikypsästä, vaan tosi kypsästä!
Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu:paista pannulla siitä pinta kiinni (siis vaan käytät sitä pannulla sen verran et ruskistuu) kääri se liha voitaikinaan (tai lehtitaikinaan) ja pistä uuniin paistumaan![]()
200 astetta ja niin kauan et se taikina on kypsää..
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu:paista pannulla siitä pinta kiinni (siis vaan käytät sitä pannulla sen verran et ruskistuu) kääri se liha voitaikinaan (tai lehtitaikinaan) ja pistä uuniin paistumaan![]()
200 astetta ja niin kauan et se taikina on kypsää..
Vou, tota taikinaa meil on.Pitääpä kokeilla.
![]()
Kiitos teille kaikille. =)