Broilerin koipireisi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
200 astetta ja tunti - puolitoista. Yleensä ovat niin isoja, että saa olla sen 1,5 tuntiakin. Kannattaa vähän tarkkailla tilannetta välillä ettei pala tai kuivu liikaa. ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:
Alkuperäinen kirjoittaja 1:
Alkuperäinen kirjoittaja M:
Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:
175 ja useita tunteja, vähintään 2.5

Miksi niin kauan?

aika atomeiksi menee jos noin kauan pidät...ei olis kiva mössöä syödä ainakaan minusta!

Höpö höpö.

no hyi!!! Ei kai nyt kukaan noin kauaa pidä uunissa??!!!! kyllä reilu tunti riittää ja kypsää on!! Liika on liikaa....

minä pidän noin pari tuntia, mutta jäisinä jos laitan nii siten kauemin.
Mä laitan ensin noin puoli tuntia 225, jonka jälkeen pienennän lämpöä 175 ja ihan lopussa pidän enää vähän reilussa satasessa, että pysyvät vaan lämpiminä.
Meheviä ovat oleet, ei yhtään kuivaneita ja taatusti kypsiä

meillä 200 astetta ja tunti eka ja sit vielä puoli tuntia lämmöt pois niin on juuri sopiva ja liha irtoo luista muttei ole sitkeä tai kuiva. ja ilman kantta.
paketissahan lukee että 200astetta 50-60min. meillä toi tunti on liian vähän.liha jää luihin kiinni ja on vähän sitkasta.

Reilu tunti 200-225 asteessa. Mä laitan usein liemen sinne pohjalle, tulee hyvä kastike- currya, makeaa chilikastiketta koipien päälle, tölkkipersikan paloja, vähän sitä mehua, purkki ruokakermaa ja aurajuustoa, mustapippuria ja persiljaa. Hautuu ihanan kypsäksi tuossa liemessä.

Yhteistyössä