Noni, jouluun enää 3kk 17pv! Mitä olette suunnitelleet joululahjoiksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tonttu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tonttu

Vieras
Kohta pitää alkaa ostamaan, ettei vedä liian tipalle :xmas:

Mun pitää ostaa 3v tytölle, 6kk pojalle ja ukolle. Myös kummilapsille: 12v tyttö, 6v tyttö ja 4v poika.

Myös vanhemmilleni, parille ystävälle ja sisaruksilleni vois katsoa jotain pientä.

Ihanaa, kohta pääsee laittamaan joulua! :xmas:

Mie oon kans ihan täpinöissä joulusta!!! Jee!!! Hirveitä joululahjoja ei oo vara ostaa... Korvat vaan hörölle, niin kuulee, mitä sukulaiset puhuvat tarvitsevansa :)

en mitään! onneksi ei tarvitse edes kovin monelle miettiä ja jos lähdetään jouluksi reissuun niin ei sitten omille lapsillekaan. Mutta muutenkin yksi lahja per tenava per antaja tai jopa mieheltä ja minulta jotakin yhteistä ainoastaan.

Mulla on jo suurinosa lahjoista hommattuna :xmas: Mulla on sellanen tapa että ostelen lahjoja varastoon pitkin vuotta kun jotain sopivaa sattuu eteen :D muutama on vielä hankkimatta ja juuri ne joille ei meinaa keksiä mitään, kuten 17v. kummityttö :ashamed: ei meinaa enää millään keksiä mitä tuon ikäselle vois hommata :/

osta valkoista kipsi maalia , pohja maalaa pullo ..osta decoupage paperi (riisi paperi on paras!)tai kauniita joulu servetteijà...liimaa on olemassa siihen tarkoitettua decoupage liima tai voit pidentàà erikeepperià vedellà..jos kàytàt servettejà jàtà vain eka paperi ja pehmeàllà pensselillà liimaa pulloon..jos on maisema lumella on olemassa teko lunta joka kovettuu ja voit liimata hopea hileità niin on todella kaunis..on helpompaa kuin miltà kuullostaa... suojaa lopulta làpinàkyvàllà suoja vàrillà