Nolot vanhemmat v.1998!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nolo äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Nolo äiti

Vieras
Löysin kysymyksenne vastaanotto-palstalta vuodelta -98,jossa kysyitte neuvoa pikkutyttönne masturbointiin.Kuinka helpottunut olinkaan kysymyksenne lukiessani,sillä itselläni on 5-vuotias tyttö ja meillä on sama ongelma.Se on saanut alkunsa jo hyvin pienestä,sillä jo vauvana tyttärelläni oli tapana heijata itsensä uneen tavalla,jonka hän myöhemmin on ilmeisesti hoksannut tuottavan mielihyvää.Olisin erittäin kiinnostunut kuulemaan,miten teillä tähän asiaan on suhtauduttu,miten se on edistynyt?Jatkuiko/jatkuuko se vielä?Miten minun tulisi toimia?Jos näette tämän viestin,olisin iloinen,jos jättäisitte viestiä esim. tänne keskustelu-palstalle!

oli ihan pakko vastata,kun olen itse tehnyt tätä "heijausta" ihan pienestä iästä lähtien ja minulla isäni kielsi sen kovalla kädellä,mutta äitini ei sanonut mitään vaikka tiesikin mitä tein iltaisin peiton alla.
itselläni tämä ns.itsetyydytys on jatkunut aikuisikään asti,mutten ole nähnyt tässä mitään pahaa.
nyt oma tyttäreni tekee sitä silloin tällöin iltaisin ja tiedän sen mutten ole asiaan puuttunut.
minusta asia ei ole niin vakava kuin jotkut sitä pitää.
lapsethan löytävät omat mielihyväpaikkansa jossain vaiheessa.
itselleni ainakaan ei ole siitä asiasta tullut mitään negatiivista ja mielestäni se onkin asia jossa vanhemmat ovat enemmän häpeissään kuin lapsi.

Yhteistyössä