Noloo asiaa mutta kerron nyt kuitenkin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

minä

Vieras
Mulle on tullu jotain pidätysvaikeuksia, tai en tiedä mikä mua vaivaa. Olin baarissa ja yhtäkkiä huomasin että mulla on housut ihan märät, ja en ollu kännissä että siitä johtuis, ja vessassa kävin normaalisti. Pikkasen nolotti.
Nyt huomasin että kun lähen kävelylle niin musta tuntuu että tiputtais koko aika jotain ja on semmonen tunne että koko aika olis hätä ja sitten tulee tippa pari kun menee vessaan. mietin että painaisko mulla joku tuolla virtsarakkoon tai semmosta. Menen kyllä lääkäriin kun rohkeuteni kerään. tää tuli kyllä ihan yhtäkkiä tämä vaiva.

Mulla on ollut monta vuotta virtsanpidätysongelmia, ei ole auttaneet lantionpohjalihasten harjoittaminen tms. Nyt on ollut suurena apuna nää uudet envieve-pikkuhousunsuojat, ei lirahtelut haittaa eikä myöskään pissanhaju...

Vie labraan pissinäyte, voi olla tulehdus. Ja sitten vain rohkeasti kipin kapin lääkäriin ellei ole helposti hoidetava pissatulehdus kyseessä, ne on kuule nämä alapäävaivat ihan päivittäistä perushommaa lääkäreille.

mulla on kahden nikaman välissä selässä pullistuma ja vuosia jo lirautteluja aina.
Varsinkin jos aivastaa tai muuta vastaavaa niin on paha paikka.
Pikkuhousun suojia pidän kokoajan varulta ja sitten jos pidempi reissu että pääsee veskiin tai
joku tilaisuus niin ihan siteellä menen.

Tuota tulehdustakin mietin. Mutta kun ei tullu mitään tippaa eika kahta vaan mulla oli housut ihan märät tosta jalkovälistä, että sen ihan varmaan kaikki näki.

Ja sitä määrää ei olis mikään side pitäny, polvissa asti oli raja. Mietin sitäkin että en tuntenu mitään, yhtäkkiä vaan huomasin kun tulis tanssilattialta että voi hememtti olen ihan märkä.

Yhteistyössä