Noloin paikka jossa olet sekstannut?

  • Viestiketjun aloittaja hävettää
  • Ensimmäinen viesti
nelli
No en nolosta tiedä, mutta erikoisimmat ehkä on leffateatteri (joku helsingissä) siin vikan rivin takana ja sotkun alakerta. Autossa milloin missäkin tien laidassa ja muutamia kertoja tuli äkkilähdöt.
 
Turkissa uimarannan pukukopissa keksellä kirkasta päivää - ja jono kasvoi kopin ulkopuolella.
Turkissa rannalla (ei ollut lapsiperheitä eikä muitakaan näkemässä! )
Pakettiauton tavaratilassa, kun silloisen poikaystäväni isä ajoi autoa.
Huoneessa, jossa ystäväni myös nukkui.
Baarissa (niin vessassa kun nurkkapöydässä )

Noi nyt tuli ekana mieleen. Lisään jos muistuu vanhoja juttuja mieleen lisää. Ja mä olen ollut selvinpäin jokaisen kerran noista, paitsi siellä baarissa
:whistle:
 
Timmi mimmi
Alkuperäinen kirjoittaja Timmi mimmi:
Kuntosalilla vatsapenkin päällä (sali oli suljettu, hehe).
Ja ihan selvinpäin. Tosin partneri oli (ainakin nyt jälkeenpäin miettien) aika ankee, jotta ois ehkä ollu ihan hyvä olla päissään...

 
Alkuperäinen kirjoittaja ..:
miten voi muka panettaa niin paljon että tekee mieli panna sairaalassa tai hautausmaalla? ymmärrän vielä auton tms..
Teininä nyt panetti kokoajan! Anoppilassa vaikka anoppi nukkui samassa huoneessa,keskellä katua yöllä,kaverin kellarissa/vessassa bileissä,isän autotallissa jne. Nykyisen miehen kanssa ollaan sentään kunnolla eikä edes pussailla julkisesti. Voi jos mies tietäisi mitä nuorempana tuli tehtyä :saint:
 
vieras
taukopaikalla keskellä kirkasta aamua ja sitten siihen pamahti lapsi perhe autoineen siihen loppui meidän touhut silloin ja itse olin kuskina. Isoa kikkeliä sain:) Jatkettiin sitten määränpäässä toki:)
 
kamalaa
Ettekö ole yhtään ajatelleet, että aktinne ovat voineet noin julkisella paikalla nähdä ketkä tahansa, lapsetkin :( On lapsen seksuaalista hyväksikäyttöä sekstata lasten nähden! Vähän voisi ajatella! En ikinä sekstaisi paikassa, jossa kulkee lapsiakin.
 
eräs
Alkuperäinen kirjoittaja kamalaa:
Ettekö ole yhtään ajatelleet, että aktinne ovat voineet noin julkisella paikalla nähdä ketkä tahansa, lapsetkin :( On lapsen seksuaalista hyväksikäyttöä sekstata lasten nähden! Vähän voisi ajatella! En ikinä sekstaisi paikassa, jossa kulkee lapsiakin.
Anteeksi, mutta mun tulee tästä viestistä vaan mieleen se Simpsoneiden jossain jaksoissa esiintyvä hysteerinen papin vaimo joka huutaa "eikö kukaan ajattele lapsia! Mutta entä lapset! Eikö kukaan ajattele lapsia!", oli tilanne mikä hyvänsä...:D

Tuskin kukaan nyt jatkaisi hommia, jos niin pääsisi käymään että lapsia pamahtaisi paikalle. Eikä niitä lapsia voi oikein suojella niin, että kieltäisi koko seksuaalisuuden olemassa olon. Kyse on kuitenkin kahden aikuisen välisestä toiminnasta. Näkevät ne pakostakin esim. toisiaan tai tyynyä hinkkaavia koiria, tai saattavat vahingossa yllättää vanhempansakin, vaikka nämä rakastelisivat ihan säädyllisesti kotona omassa makuuhuoneessaan. Ei ne lapset siitä rikki mene, ja voihan niille lyhyesti ja asiallisesti kertoa, mitä tapahtuu, jos joku lapsi sattuisi tilanteen näkemään.
 

Yhteistyössä