Noloin ongelma ikinä, geishakuula jumissa, APUA

  • Viestiketjun aloittaja Jumissa
  • Ensimmäinen viesti
"heh"
Ei kyllä oo noloin. Noloin oli varmaan viistoista vuotta sitten lukemani Suosikin Bees&Honey-palstalla ollut keissi, jossa joku teinityttö kyseli mitä tehdä kun oli tyydyttänyt itseään nakilla ja se nakki oli katkennut. Viikkoja myöhemmin katkennut nakinpala oli jo alkanut haisemaan lortossa. :x Eki vaan taisi tuumata, "Menepäs tyttö lääkäriin."
Tämän muistan !!!! :D :D :D
 
Ei kyllä oo noloin. Noloin oli varmaan viistoista vuotta sitten lukemani Suosikin Bees&Honey-palstalla ollut keissi, jossa joku teinityttö kyseli mitä tehdä kun oli tyydyttänyt itseään nakilla ja se nakki oli katkennut. Viikkoja myöhemmin katkennut nakinpala oli jo alkanut haisemaan lortossa. :x Eki vaan taisi tuumata, "Menepäs tyttö lääkäriin."
Tää urbaanilegenda tais kävästä joka lehden tohtoripalstalla. Muistan lukeneeni sen myös mut en muista oliko Suosikki. Aikaa siitä kyllä on, varmaan yli 20 vuotta.
 
"haukkis"
AP, toivottavasti sait jo kuulan ulos. :) Mulla on käynyt samalla tavalla, juuri tuollaisilla naruttomilla pienillä metallikuulilla. Toinen kuula luiskahti siihen heti kohdunsuun edessä olevaan "kuoppaan" (joo, sillä on varmaan joku anatominen nimikin :D ), joka siis on niin perällä ettei sinne yletä omin sormin. Aikas pitkään jouduin äheltämään, ennen kuin sain sen sieltä pois - varmaan 20-30 min. Onnistui lopulta oikeassa asennossa ponnistamalla saada se luiskahtamaan ulos siitä kuopasta ja "käden ulottuville".

Ehti kyllä olla aika kauhunhetket... oli mulla ensimmäinen ja viimeinen kerta, kun niitä kuulia käytin.
 
Kisssu
Toinen tuli helposti ulos kuin itsestään, mutta toinen ei sitten millään. Aika syvälle on mennyt, tunnen sen sormenpäillä mutta en saa mitenkään sitä ulos. Olen yrittänyt rentouttaa lihakset, supistella niitä (Käytän kuukautiskuppia, sen osaan ainakin ponnistaa ulos, luulisi )

Mulla oli äsken sama ongelma uusien naruttomien lasikuulien kanssa. Ekan sain sormilla, mutta se toka jäi syvälle. Sen ottamiseen käytin pitkää ohutta lusikkaa. Auttoi ponnistuksen yhteydessä.

Kuulassa oli 20 mm läpimitta 18 g painoa. Täytyy myöntää ette huomannut niiden olemassaoloa juurikaan. Ei mitään tipahtamisongelmaa, mutta toisaalta ei tuntoaistimusta. Onkohan mulla tunnoton ja ok-tiukka pimppsa? Olisi kiva, jos olisi tuntenut jotain, niin jumppaaminen/kuulin liikuttelu olisi ollut selkeämpää.
 
Geishatyttö...
On tullut yhdyttyä vaimoon, siten että pienet metallikuulat on ollut emättimessä, joka tuntuu ihan hyvälle molemmista. Yhdynnän jälkeen, spermaisesta emättimestä on ollut vaikea saada toista kuulaa pois. Itse ei tuu ja lipsuu sormen edestä. Kun kuulan saa "sormikoukkunn, se ei mahdu tulee ulos sormen kanssa samaan aikaan...
 
Kuulis
Voi v***u, tämä tapahtui nyt sitten mullekin. En ois uskonut. Tungin muovisen kuulan sisääni kun hitokseen pan**ti, eikä nyt ollu muutakaan, ja nyt se ei s*****na lähe pois!! Sormella jos saa koukkuotteen niin ei mahu vetämään ja lipsuu vaan. On niin kevyt että ei kyl tipaha itestään.. aaaargh!!!
 

Yhteistyössä