Noloin ongelma ikinä, geishakuula jumissa, APUA

  • Viestiketjun aloittaja Jumissa
  • Ensimmäinen viesti
Jumissa
Kavereiden kanssa puhutu geishakuulista paljon, yksi sanoi että hänellä on sellaiset ja on todella kivat. Hehkutti sitä että ne eivät _voi_ jäädä jumiin sisälle. Ostin sitten itsellenikin että saisi lantionpohjalihaksia reenailtua. Nyt sitten tänään olen muutaman tunnin yksin kotona ja päätin kokeilla.

Toinen tuli helposti ulos kuin itsestään, mutta toinen ei sitten millään. Aika syvälle on mennyt, tunnen sen sormenpäillä mutta en saa mitenkään sitä ulos. Olen yrittänyt rentouttaa lihakset, supistella niitä (Käytän kuukautiskuppia, sen osaan ainakin ponnistaa ulos, luulisi että kuulankin vaan ei) lisäksi olen hyppinyt täällä kuin kaniini ilman housuja.

Mies tulee kohta kotiin enkä yhtään haluaisi joutua paljastamaan tätä hänelle XD

Auttakaa naista mäessä! Miten tuon saa ulos?!
 
AP.
[QUOTE="vieras";26415981]Joopa joo, et ole ensimmäinen kuka niin sanoo ja ne kaikki on paljastunut trolleiksi. Laita kuva että uskotaan.[/QUOTE]

Juu odotas hetkinen, pitää hakea se käsikäyttöinen röntgenkamera kellarista -___-
 
"vieras"
En kyllä ymmärrä, miten sitä ei muka pois saa. Naruttomat on mullakin, eikä ne jumiin jää. Siis eihän se emätin olen kuin sen 10 cm pitkä, etkö muka sormin yllä?
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";26416164]Niinhän te luulette, toisilla kun on pilde vielä sen verran pinkeä ja joustamaton että ei sinne sormia tuosta vaan tungeta.[/QUOTE]

No kyllä on aika ongelmallinen elämä, jos ei sormea sisään saa. :D :D
 
"hmm"
[QUOTE="vieras";26416164]Niinhän te luulette, toisilla kun on pilde vielä sen verran pinkeä ja joustamaton että ei sinne sormia tuosta vaan tungeta.[/QUOTE]

No mihin sinä sitä treenausta sitten tarvitset???
Pissako sinulta karkailee.
On se kumma, kun ei virtsa pysy sisällä, mutta sileät kuulat jemmaavat itsensä noin tiukkaan!
 
Tiedän
Muistan että minullekin on käynyt noin. :( Meinasi iskeä paniikki. Sain sitten kuitenkin kuulan pois. Ne olikin juuri ne metalliset pienet kuulat, joista toinen jäi sisälle. SIttemmin ostin Smartballssit, mutta ne taas ovat niin saakelin isot, ettei niitä saa pois, vaikka niissä se naru onkin. Oikeasti, en ymmärrä kuka noita smartteja voi käyttää... Niin on jääny minun jumppailut kokokaan.
 
"mama"
[QUOTE="vieras";26416164]Niinhän te luulette, toisilla kun on pilde vielä sen verran pinkeä ja joustamaton että ei sinne sormia tuosta vaan tungeta.[/QUOTE]

Ootko ikinä mailaa sinne saanu? Jos se kerran on NIIN pinkeä ja joustamaton :D
 
"vieras"
Juu, luulen, että miehellä voisi olla ihan hauskaakin ottaa se kuula pois. Siihen en ota kantaa voiko pallo ylipäänsä jäädä jumniin, mutta jos voi, niin sileästä kuulasta on aika vaikea saada otetta. Jos on syvällä, ei SORMET välttämättä yllä. Mieluummin ap varmaan antaa miehen ottaa kuin lähtee tän vuoksi gynelle! Tosin nekin varmaan kaikenlaiseen tottuneet. ;)
Sit vielä oma kokemus nuoruudesta: Mulla jäi kerran tamponi jumiin. Naru meni sykkyrässä asettimen mukana ja vain sormenpäät hipoi naruun. Itku siinä meinais tulla, lopulta onneksi onnistui.
 
Ei kyllä oo noloin. Noloin oli varmaan viistoista vuotta sitten lukemani Suosikin Bees&Honey-palstalla ollut keissi, jossa joku teinityttö kyseli mitä tehdä kun oli tyydyttänyt itseään nakilla ja se nakki oli katkennut. Viikkoja myöhemmin katkennut nakinpala oli jo alkanut haisemaan lortossa. :x Eki vaan taisi tuumata, "Menepäs tyttö lääkäriin."
 
  • Tykkää
Reactions: Nuri

Yhteistyössä