Tulipa tuosta Anopista mieleen se sunnuntai, jolloin olimme uimareissulla. Oli menossa 70- 80 luvun vaihteet ja helteinen sunnuntainen kesäpäivä. Meitä oli retkellä mukana: silloinen vaimoni, ja hänen vanhemmat, minun äiti ja vaimon pikkuveli. Appi-ukolla oli jo sen verran ikää, ettei häntä pahemmin naiset enää kiinostaneet, eikä myöskään kiihottaneet. Yleensä hänellä oli "eväsrepussa" mukana vähän miestä väkevämpää. Tietysti anopista salaa. Jo ennen reissuun lähtöä hän vei muista salaa auton takakonttiin omat "salaiset eväänsä", joista vain minä hänen lisäkseen tiesin. Kun sitten olimme rantautuneet tutulle retkipaikallemme, kävimme puskan takana vaihtamassa uima-asut päällemme. En voinut olla ihailematta anopin hyvin paljastavaa bikiniyhdistelmää. Olinhan jo aikaisemminkin viriilinä nuorena 26-vuotiaana vävynä seurannut ja ihaillut salaa omaa seksikästä anoppiani. Mahtavat unelmameloonit suorastaan pursusivat ihailtavakseni. Vaimo tietysti oli tapansa mukaan ajan tasalla, koska hän huomautti äidilleen "liian paljastavasta" uima-asusta. Appiukolle oli aivan sama oliko hänen vaimolla päällä vaikka viholais-säkki tai seksikkäät bikinit. Minä jokatapauksessa ihailin omaa anoppiani, koska hän oli muodokas ja todella haluttavan näköinen nainen, ja muutenkin tulimme hyvin juttuun keskenämme. Kohta appi vinkkasi minulle että hänellä olisi asiaa autolle, jolloin kävimme hakemassa salaa auton takakontista hänen "eväskassinsa". Noin tunnin kuluttua appiukko alkoi olla sellaisessa "tarinakunnossa", ettei kukaan halunnut kuunnella hänen juttujaan. Äitini alkoi heti ensimmäisen uimakerran jälkeen viritellä grilliä valmiiksi ja huolehtia porukan ruuasta ja syömisestä. Vaimo kisasi ja pelasi veljensä kanssa sulkapalloa ja he viihtyivät hyvin keskenään. Minä olin ollut "pienessä puutteessa" jonkin aikaa, vaimoni "kuunkierron " vuoksi, joten olin herkällä tunteella. Kun olimme järvessä, hakeuduin tarkoituksella anopin lähelle ja samalla seurasin hänen upeaa kroppaansa. Minua todella kiihotti tollanen vanhempi muodokas nainen. Veden alla vedin uikkarit alas polviin, ja puristelin salaa kovenevaa kaluani. Aivan anopin vieressä veden alla runkkasin mahtavana seisovaa kyrpääni. Kun anoppi kääntyi minuun päin, hän huomasi minun puuhani, koska kirkas vesi ei peittänytkään melkein pinnassa näkyvää elintäni. Yritin peittää puuhani, mutta liian myöhään. Anoppi oli jo nähnyt minun paljastamani sapelin. Hän vilkaisi rannalle päin, ja varmisti ettei kukaan nähnyt tai kuullut meitä, ja tuli nopeasti minun viereen. Hän kuiskasi, että hän on huomannut minun vilkuilevat katseeni hänen kropallaan. En voinut, enkä halunnutkaan kieltää salaisia ihailujani hänen vartalollaan. Anoppi ojensi kätensä, ja otti kovan kyrpäni käteensä, ja veteli muutaman kerran sitä. Lopetimme sen pian paljastumisen pelossa. Anoppi kuiskasi, että hänkin haluaa vähän sekstailla kanssani. Kun menimme krillille, appi melkein loukkaantui, koska minä en halunnut ottaa mitään paukkuja, mitkä hän oli yllätykseksi muilta laittanut nimenomaan minulle ja itselleen. Anoppi kuitenkin pelasti tilanteen, ja antoi minun ottaa vaikka useammankin paukun, koska hän voisi ajaa auton takaisin. Kuitenkin hän pyysi, että minä neuvoisin häntä auton käsittelyssä, koska hän ei ollut ajanut minun autolla aikaisemmin. Kun olimme syöneet, ja juoneet appiukon kanssa, me anopin kanssa lähdimme koeajolle. Anoppi ajoi hyvin, kuin olisi ajanut aikaisemminkin. Kun olimme ajaneet pari kilometriä, niin anoppi käänsi auton sivutielle, ja ajoi metsäautotietä vähän matkaa ja pysäytti. Hän oli kuin kiimainen eläin kiinni minun housuissa puolikovana seisovassa kyrvässä. Pian me nussimme todella rajusti, ja emme halunnet kumpikaan lopettaa. Kuitenkin palasimme kohta takaisin, ja jatkoimme, kuin mitään ei olisi tapahtunut. Nolo paljastuminen anopille minullakin, mutta myöhemmin olimme valmiit auttamaan toisiamme, koska vaimoni alkoi odottaa lasta, eikä hän voinut olla yhdynnässä loppuraskauden aikana. Anoppi auttoi minua tyydyttämään seksuaaliset haluni, ja se jatkui vielä möhemminkin.