Noloa... Peräpukamatko?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hmm
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hmm

Vieras
Hävettää edes kysyä tällaista, mutta miltä tuntuu jos on peräpukamia? Kävin äsken isommalla asialla ja tuntuu että paskoin suolenikin pihalle. Tooosi epämukava olo. :/

hyvinkin voi olla,varsinkin jos vatsa on kovalla niin silloin ne saattaa luiskahtaa ulos :(
itselle tuli raskauden loppuvaiheessa tromposoituneet peräpukamat ja mulla oli kuin rypäleterttu perseessä,istua ei voinu eikä paljon muutenkaan,lääkärissä ne sit "puhkastiin" ja tyhjennettiin ja vaiva häipyi.noloa se saattaa olla mutta apteekistakin löytyy voidetta ja puikkoja ainakin hetkelliseen apuun.

Mulla oli raskauden loppuvaiheessa peräpukama. Se oli kipeä ja kova pallo = laajentunut verisuoni. Synnytyksen jälkeen pukama hävisi parissa kuukaudessa tai pieneni ja pysyy peräaukon sisäpuolella.

Mulla on useamman vuoden ollut peräsuolta pieni nökönen ryppyreiän väärällä puolella, se ei ole (yleensä) kipeä, eikä ole kova.

mul on siel sisäpuolella iiiso pukama joka ei haittaa muulloin kuin silloin kun luiskahtaa ulos. Silloin on todella kipeä, perse vuotaa jotain nestettä, ei voi edes pyyhkiä kun on niin kipeä...menee parissa päivässä takas sisälle. En enää pyyhi peppuani vaan suoritan alapesun koska olen huomannut että paperilla hinkkaaminen edesauttaa pukaman ulos tulemista.

Ahaa.. Nyt onki aivan järjetöntä tämä ummetus ollut. Pari kuukautta enää laskettuun aikaan, mutta nyt on kaikki maholliset vaivat mitä ei esikoisen kohdalla ollu. Verensokeri huitelee missä sattuu, ummetusta.. yms. Saakohan nuita laksatiiveja ottaa nyt raskauden aikana? Luumuja olen tässä moneen otteeseen vetänyt mutta ei nappaa enää kun alkaa etoa niiden maku jo. :(

mulla tuli synnärillä pukama ja se on just sellanen "kieli" mikä on ulkopuollela. ajattelin lekurin pyytää kuristaan sen(kumilenkki juureen ja parin viikon perästä kuolee pois ja irtoo ilmeisesti kuin napanuora?)
ei siitä kyl muuta vaivaa ole kuin että se ärtyy jos vatta on sekasin(on aika usein kun jännitän mahallani)
tai sit jos liikkuu paljon nii se hankaa ja tuntuu ikävältä..
plus se näyttää ällöltä ja on menny kaikki fiilikset harrastaa minkäänlaista petihommaaa miehen kera...vaikkei se oo pukamasta sanonukkaa...ittee häirittee!!

Yhteistyössä