Noloa, niin noloa :/

Mie se menin sit taas kunnostautumaan tänään kaupassa illansuussa :ashamed:
Lähdin esikoisen kanssa kauppaan, ja mentiin miehen autolla (Opel Astra ).
No, käytiin kaupassa ja tultiin ulos, mentiin autoon. Auton ovet oli siis auki.
Mie alan laittamaan avaimia virtalukkoon, ja ei käy, ei millään.
Mie sit esikoiselle kauhuissani, että ollaanks me väärässä autossa :eek:
No ei olla, toteamme molemmat.

Mie soitan miehelle, että ei avaimet nyt toimi, mikä vikana?!
Mies toteaa, että mulla on tietty Vectran avaimet kädessä. Mie siihen, että miten vois olla... puhelu loppuu ja mie alan katsoa avaimia uudestaan.
Joo, väärät avaimet!

No, kuningasajatus! Koska oikeat, Astran avaimet löytyi taskusta, mie oon tietty kaupasta ottanut kassalta tai jostain käteeni vahingossa ne väärät avaimet. Mie tietty katuvaisena kiikuttamaan avaimia kassalle kauppaan, että oikea omistaja saa avaimensa. :headwall:

Palaan autoon, ja samassa soi puhelin. Mies kyselee, että joko päästiin liikkeelle. Mie, että just lähdetään... ja sit ihmettelemään tietty, että mistäs mies arvas, että mulla ois Vectran avaimet :eek:

Mies siihen, että no jos meillä on Astra ja Vectra (mun oma autoni :ashamed: ), ja molemmat avaimet on mun mukana, niin kerrankos niissä sekaisin menee... :eek: :headwall:

Ja ei kun taas takaisin kauppaan, että saisinko mie sittenkin ne palauttamani avaimet takaisin, kun ne onkin mun omat... :whistle: B) :ashamed:

:D

Mulla on käynyt kerran niin, että menin viereiseen Astraan, joka oli saman värinen kuin mun oma. Ihmettelin pitkään miksi ei käynnisty :ashamed: Täällä landella kun jätetään ovet auki, kun kaupassa käydään.

XXS
Mulle sattui hiljattain Prisman parkkipaikalla niin, että kaupasta ulos tullessani aloin ihmettelemään, että näin lähelle oveako minä sen auton jätinkin ja siinä sitten kaukosäädintä painelemaan ja ihmettelemään, kun ei vilku valot eikä aukea ovet. Hetken siinä kolmen kauppakassin kanssa ihmeteltyäni tajusin, että olen yrittämässä ihan väärään autoon :ashamed:

hmmmm..
Alkuperäinen kirjoittaja Aurinkokunta:
Alkuperäinen kirjoittaja huhhuh:
ootpas aika t.y.h.m.ä.h.k.ö.
Voihan sen niinkin ajatella... mutta oisinko mie sit edes älynnyt hävetä ;)
No joo... mutta oisin mie tietty voinu niitä avaimia katsella vähän tarkemmin, eritoten ennenkun kiikutin niitä kauppaan...
Minä en ymmärrä, miten voit olla noin hajamielinen? Ettet miehen puheesta tajua, että kysyy tietty teidän omasta autosta.

Turkilmas
Ihana :D :D . Ihan vaan tiedoksesi ap, että tästä lähtien mä puolustaudun aina miehelleni vedoten siihen, että on ainakin yksi vieläkin höperömpi nainen tässä armaassa Suomen maassamme, kuin minä :D :D .

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Florence:
:D

Mulla on käynyt kerran niin, että menin viereiseen Astraan, joka oli saman värinen kuin mun oma. Ihmettelin pitkään miksi ei käynnisty :ashamed: Täällä landella kun jätetään ovet auki, kun kaupassa käydään.
Mies kanssa kerran yllättyi kun tuli kaupasta.Meidän autossa istui joku outo ukko.Kysyi vaan mun mieheltä istuuko väärässä autossa.Oli ihmetellyt kun auto ei käynnisty ja myös sitä kun autossa on turvaistuimia.Ukolla oli ollut samanlainen ja värinen auto kun meillä.Meillä tummennukset takalaseissa,toisella ukolla ei.
Mies ei laita ovia lukkoon kun tuossa pikkukaupassa käy.
Auto kanssa Astra.

Turkilmas
Alkuperäinen kirjoittaja hmmmm..:
Alkuperäinen kirjoittaja Aurinkokunta:
Alkuperäinen kirjoittaja huhhuh:
ootpas aika t.y.h.m.ä.h.k.ö.
Voihan sen niinkin ajatella... mutta oisinko mie sit edes älynnyt hävetä ;)
No joo... mutta oisin mie tietty voinu niitä avaimia katsella vähän tarkemmin, eritoten ennenkun kiikutin niitä kauppaan...
Minä en ymmärrä, miten voit olla noin hajamielinen? Ettet miehen puheesta tajua, että kysyy tietty teidän omasta autosta.
Mun mies kysyi tänään saunassa että miten monta viikkoa vielä pitää odottaa että "tuo" selviäisi jos tulisi aiemmin. Mä ihan tyhmänä kysymään että mikä. Eipä tullut pieneen mieleenikään että mieheni puhuisi masuasukistamme :D . Kyllä sitä ihminen on välillä NIIN hajamielinen ja vailla minkäänlaisia hoksottimia :) .

Yhteistyössä