noloa mutta pakko avautua..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja a
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

a

Vieras
lopetin raskaana tupakoinnin, tietenkin siksi kun lasta ajattelin. Nyt vauva vähän yli kuukauden ja ihan hirveesti tekee tupakkia mieli.. mikäs siinä, voisinhan polttaa mutta kun imetän.. :/ ihan hirveää.. ei raskaana näin tehny tupakkaa mieli mut nyt tekee.. ootan et ei tarvi enää imettää ja pääsen tupakille.. oon jo miettiny et lopetan vaan ku niin hirveet himot mut en haluais vielä kun vauva niin pieni vielä.. eikö se oo sen parempi mitä kauemmin imettää?

No hei, ainahan sitä kaikkea mieluilee! Koetahan kestää, hyvin olet tähänkin asti pärjännyt! :hug:

Mitä te muut mieluilette? Listataas tähän näitä mielitekoja niin ap saa muuta ajateltavaa!

Mun mieliteko koskee autoa, semmosta joka ei jää mihinkään kiinni ja maksaa maltaita. Siinä olis sellanen lämmityslaite, jonka vois kaukosäätimellä laittaa talon sisältä asti lämpiämään eikä tarvis johtojen kanssa puljata pakkasella. =)

Mulla ei ollut toi tupakointi ongelma, mutta muuten kuukauden kohdalla imetyksessä tuntu siltä, että jos millään jaksais niin sinnittelis tonne kahteen, ehkä kolmeen kuukauteen. Mutta sitten se aika alko kulumaan nopeammin jne, eikä tarvinnutkaan enää laskea päiviä, että kuinka kauan vielä sais ittestä irti ja imettäis. En tiedä tuosta tupakanhimosta, mutta saattaahan sullakin helpottaa, jos oot nyt kovin väsynyt tms.

Alkuperäinen kirjoittaja Pinnasänky:
No hei, ainahan sitä kaikkea mieluilee! Koetahan kestää, hyvin olet tähänkin asti pärjännyt! :hug:

Mitä te muut mieluilette? Listataas tähän näitä mielitekoja niin ap saa muuta ajateltavaa!

Mun mieliteko koskee autoa, semmosta joka ei jää mihinkään kiinni ja maksaa maltaita. Siinä olis sellanen lämmityslaite, jonka vois kaukosäätimellä laittaa talon sisältä asti lämpiämään eikä tarvis johtojen kanssa puljata pakkasella. =)

Nyt vaan sit asennutat Webaston tai Ebesprächerin kaaraasi niin jopa lämpenee. Ja neliveto niin ei jää kovin helposti kiinni :)

Itellä tekis mieli teettää vähintääkin kylpyhuone- ja keittiöremontti.
Ja karkkia tietty aina yleensä tekee mieli, mutta nyt oon ollu jo sen verran aikaa ilman että on vähän helpottanu.

Yhteistyössä