noloa,mikä tää näppy on

• Viestiketjun aloittaja harmis nyt
  • Ensimmäinen viesti
ei aukee kuva. Mutta jos on sama kuin mulla eli kipeä ja turvonnut ajos "siellä" niin samassa junassa ollaan. Mulla tulee useinkin ja tänään puristin taas tyhjäksi vaikka sattui ihan sikana... Yöks!

se äskeinen
Alkuperäinen kirjoittaja :
ei aukee kuva. Mutta jos on sama kuin mulla eli kipeä ja turvonnut ajos "siellä" niin samassa junassa ollaan. Mulla tulee useinkin ja tänään puristin taas tyhjäksi vaikka sattui ihan sikana... Yöks!
Katsoin ja ajos se on ja aika "kypsän" näkoinen on jo. Purista se! ja usein käsisuihkua niin kyllä se siitä.

ap
Alkuperäinen kirjoittaja hiphei:
purista se! kutiaako muuten? Tai tuleeko epämääräistä valkovuotoa tai hajua valkovuodossa? Jos, niin mene lääkäriin, muuten sen on finni...
ei tuu mitään epämääräistä tai oudon hajuista. eikä kutia.

harmaana nyt
En katsonut kuvaa. Mulla itselläni oli siellä kerran patti joka oli tosi kipeä. Kävin lääkärissä joka totesi tulehtuneeksi ihohuokoseksi tms. Määräsi antibiootit ja sanoi että tarvittaessa se puhkaistaan jos antibiootit ei auta ja alkaa kehittyä mätäpaiseeksi.

Finttu
Karvatupentulehdus. Purista märkä pois ja pidä puhtaana. Tunge siihen vaikka bebanthenia se puristuksen jälkeen. Jos ei mee ohi parissa päivässä, ni näytä lääkärille.

Yhteistyössä