Katsoin ja ajos se on ja aika "kypsän" näkoinen on jo. Purista se! ja usein käsisuihkua niin kyllä se siitä.Alkuperäinen kirjoittaja hö:ei aukee kuva. Mutta jos on sama kuin mulla eli kipeä ja turvonnut ajos "siellä" niin samassa junassa ollaan. Mulla tulee useinkin ja tänään puristin taas tyhjäksi vaikka sattui ihan sikana... Yöks!
Voi hyvinki olla. Mee lääkäriin.Alkuperäinen kirjoittaja ap:just huomasin,aristanu...onko oikeesti herpes? :'(
ei tuu mitään epämääräistä tai oudon hajuista. eikä kutia.Alkuperäinen kirjoittaja hiphei:purista se! kutiaako muuten? Tai tuleeko epämääräistä valkovuotoa tai hajua valkovuodossa? Jos, niin mene lääkäriin, muuten sen on finni...
ettei vaan ole mennyt piparkakkutaloa koristellessa väärään paikkaan? katsoin ihan samaa ekaAlkuperäinen kirjoittaja Timppa:Näyttää ihan sellaiselta kakunkoristeelta. Kiiltävä kuulalaakeri!
Se voi olla kuulemma vaikka minkämoisen erinäköinen. Mun kaveri opiskelee lääkiksessä ja se on jostain syystä sikakiinnostunut just herpeksestä.Alkuperäinen kirjoittaja liirah:Eihän herpes ton näkönen ole...