noloa,mikä tää näppy on

• Viestiketjun aloittaja harmis nyt
  • Ensimmäinen viesti
älä vielä huolestu
hei katopa tuo sivu, aika hyvät oirekuvaukset herpeksestä.
http://www.yths.fi/netcomm/viewarticle.asp?path=8,21,2476,2514&article=2591&index=A&page=1

Ehkä olis kuitenkin vaan finni

vieras
Mulla tuli 2 tuollasta häppäreihin. Siis nuppineulanpään kokoinen musta/tumma pallo. Puhkaisin neulalla ja verta vaan tuli sisälta. Eikä olleet kipeitä. Voiko olla suonikohjuja kun olen viimeisillään raskaana?

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Ruttunaama:
No oliko pakko ihan kuva laittaa :eek: Kai nyt kaikki muutenkin tietävät mikä on näppylä.
Miks sun pitää katsoa jos tiedät mistä kuva on? Halukkaat varmaan voi joita ei kauhistuta. Kai tuossa jo aika selkeesti kuvailtiin mistä on kyse kuvassa, eikä kukaan kai häntä tunnista pillun perusteella. Korjaan puolikkaan pimpsan. Joten miksi ei jos asia vaivaa, mutta ap:lle onpa aika epäselvä kuva. Ei tuosta saa edes selvää..

ap
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Ruttunaama:
No oliko pakko ihan kuva laittaa :eek: Kai nyt kaikki muutenkin tietävät mikä on näppylä.
Miks sun pitää katsoa jos tiedät mistä kuva on? Halukkaat varmaan voi joita ei kauhistuta. Kai tuossa jo aika selkeesti kuvailtiin mistä on kyse kuvassa, eikä kukaan kai häntä tunnista pillun perusteella. Korjaan puolikkaan pimpsan. Joten miksi ei jos asia vaivaa, mutta ap:lle onpa aika epäselvä kuva. Ei tuosta saa edes selvää..
joo tiedän että epäselvä..ja hox,siinä on vain karvaaaaaaa ei pillua olleskaa.

tämmöinen
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mulla tuli 2 tuollasta häppäreihin. Siis nuppineulanpään kokoinen musta/tumma pallo. Puhkaisin neulalla ja verta vaan tuli sisälta. Eikä olleet kipeitä. Voiko olla suonikohjuja kun olen viimeisillään raskaana?
Hei mulla on kans ollut tuommoinen synnytyksen jälkeen, näytin jälkitarkastuksessakin. Olisi kuulemma voinut poistaa samaan tyyliin kuin joku luomi, mutta paranikin sitten niin en mennyt poistoon.. On ollut pari kertaa tuon jälkeenkin, pienempänä, mutta samassa kohdassa. Olisiko sitten ollut suonikohju, en tiedä.

Yhteistyössä