vieras
olin vessassa housut kintuissa ja vessan ovi ei ollutkaan mennyt lukkoon ja joku pärähti kesken kaiken sisään....
No omat lapset on vähän eri!! Meillä ei edes aina laiteta vessanovea kiinniAlkuperäinen kirjoittaja Viblsp:Meilläki muksut tulee veskiin välillä, jos minä oon siellä.
No mitä siinä nyt on kertomista? Kyllä kai jokainen tietää, että kaikki käyvät vessassa. Ei luulisi aikuisen ihmisen olevan niin lapsellinen, että menee tuollaisia toisille kertomaan.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:sellanen puolituttu ihminen ryykäs ovesta, sellanen, joka mun pitäis naama peruslukemilla tavata puolen tunnin päästä
kertookohan se kaikille
muttakun se ei ole aikuinen.... vaan 16-vee. ja minä olen aikuinen. saan vielä syytteenAlkuperäinen kirjoittaja Aaban:No mitä siinä nyt on kertomista? Kyllä kai jokainen tietää, että kaikki käyvät vessassa. Ei luulisi aikuisen ihmisen olevan niin lapsellinen, että menee tuollaisia toisille kertomaan.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:sellanen puolituttu ihminen ryykäs ovesta, sellanen, joka mun pitäis naama peruslukemilla tavata puolen tunnin päästä
kertookohan se kaikille
Ai vessahommat? Luulin, että ap oli normaalisti käymässä vessassa... :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja d u m b o:Eli mitä tästä opimme, ne hommat kannattaa säästää visusti sinne peiton alle
kiitti ei, mieluummin kusen vessassa, vaikka joku tulis sisällekin, mut ei sänkyyn enääAlkuperäinen kirjoittaja d u m b o:Eli mitä tästä opimme, ne hommat kannattaa säästää visusti sinne peiton alle
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:kiitti ei, mieluummin kusen vessassa, vaikka joku tulis sisällekin, mut ei sänkyyn enääAlkuperäinen kirjoittaja d u m b o:Eli mitä tästä opimme, ne hommat kannattaa säästää visusti sinne peiton alle