noloa, kamalaa, hirveetä ja aivan hirveenkauheeta

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
sellanen puolituttu ihminen ryykäs ovesta, sellanen, joka mun pitäis naama peruslukemilla tavata puolen tunnin päästä

kertookohan se kaikille
No mitä siinä nyt on kertomista? Kyllä kai jokainen tietää, että kaikki käyvät vessassa. Ei luulisi aikuisen ihmisen olevan niin lapsellinen, että menee tuollaisia toisille kertomaan.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Aaban:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
sellanen puolituttu ihminen ryykäs ovesta, sellanen, joka mun pitäis naama peruslukemilla tavata puolen tunnin päästä

kertookohan se kaikille
No mitä siinä nyt on kertomista? Kyllä kai jokainen tietää, että kaikki käyvät vessassa. Ei luulisi aikuisen ihmisen olevan niin lapsellinen, että menee tuollaisia toisille kertomaan.
muttakun se ei ole aikuinen.... vaan 16-vee. ja minä olen aikuinen. saan vielä syytteen

mitäs noloa tuossa? meillä junnulla on aina tapana kiskasta ovi sepposen selälleen, kun oon veskissä istumassa. Eipä kauheesti kiinnosta jos joku sattuu näkemään, eihän se näe kun vähän reittä, tuskin kukaan hommia haara asennossa tekee, tai hommien jälkeen tsempaloi persaukset paljaana housut kintuissa veskissä. Pikkasen sekavaa tää mun teksti, mutta...

Yhteistyössä