Nolo kysymys

  • Viestiketjun aloittaja Odotus
  • Ensimmäinen viesti
Odotus
Jos synnytyksessä joudutaan leikkaamaan väliliha, niin missä vaiheessa se tehdään? Ja ajelevatko sitten alapäästä karvat pois?? :ashamed:

Oon kai hiaman ujon puoleinen ihminen, mutta enpä kehdannut valmennuksessa kysyä :whistle: =)
 
En osaa vastata tuohon kysymykseen,mutta siinä tilanteessa ei tule edes ajatelleeksi että mitä siellä alapäässä tapahtuu.
Iteki mietin raskaus aikana kaikkea että vähän nolottaa siinä alasti röhnöttää ja jos sattuu viel et tulee iso hätä siihen pöydälle,mutta sitten kun oli synnytymäs niin kaikki muu oli ihan sama kunhan vain vauva tulee ulos,ei edes jälkeen päin olo nolotanu tai mitään.
 
Multa sipaisivat höylällä juuri vaan sen kohdan mikä oli tarvis ennen välilihan leikkausta. Ainut huono puoli oli se kaamee kutina siinä haavan ympärillä jälkeen päin kun karvat alkoivat kasvaa takaisin.
 
Ja jatkan vielä, ei ole olemassa noloja kysymyksiä!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Tyhmiä ja epäasiallisia vastauksia kyllä voi olla, mutta kaikki, mikä mieltä askarruttaa, pitää saada kysyä ilman nolouden tunnetta!

Iso ja uusi juttuhan tuo synnytys on kaikille ensikertalaisille, ja myös usein muillekin, koska kaikki raskaudet ja synnytykset ovat erilaisia, myös samalla ihmisellä.
 
Leikataan vasta, jos ilmenee tarvetta. Itse en muista, että olisi ajeltu karvoja, ei kai niitä ajeltu. Vaikka mua jännitti etukäteen tuo leikkaushomma, niin käytännössä sitä ei oikein edes huomannut, kumma juttu kyllä.
 

Yhteistyössä