Nolo kysymys

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Miks mulla haisee alapää menkkojen aikana ja pari päivää niiden loppumisen jälkeen? Vaihtelen kyl siteet ja tampoonit ajallaan et en usko tästä johtuvan. Oon synnyttäny yli vuos sitten ja ennen raskautta ei tätä ongelmaa ollu. Joulukuus kävin kyl lääkäris ja sain jonkun antibiootin, mut eipä oo muutosta tapahtunu.

ph muuttuu.

bakteeritulehdus?

antibiooteilla lähtee . väliaikaisesti. saattaa uusia joka kuu kuukautisten yhteydessä.

haiseeko kalalle, ja menkkojen jälkeen valkovuoto vetistä? jopa vihertävää?

No alkujaan se anto ne antibiootit ikään kuin varmuuden vuoksi vaik ei sisä tutkimukses huomannukkaan mitään poikkeevaa. Sit ku sain papa-kokeiden tulokset sielt löyty sekaflooraa ja passitti mut sitte klamydia ja virtsatie infektio näytteisiin, kumpikin oli kyl ihan negatiivisia. Et ei mulle sit selvinny et mihin söin sen antibiootin.
Ja menkkojen aikana pesen kyl alapäätä useemmin päivässä ihan vedellä, mut ei oo mitään muutosta.

Se vaan haisee pahalle ja jotenki must tuntuu et niemen omaan vuoto haisee. Sit se haju häviää pari päivää menkkojen jälkeen. Valkovuoto on ihan normaalia eikä haise pahalle. Täytyy varmaan kokeilla sitä lactalia vai mitä se nyt oli jos se vaik auttais.

Alkuperäinen kirjoittaja Barberina:
en tämän "luotettavammalta" sivulta löytänyt tietoa, mutta tässä nyt jotain...

http://www.vivag.fi/page.aspx?SectionId=5157

Kiitoksia tästä. Mä luulen et se on ennemmin kyl toi bakteeri tulehdus. Osaatko sanoa et pitääkö tohon aina syödä antibiootit vai auttasko pelkästään toi lactal?

Ei tänne kannata laittaa tämmösiä kysymyksiä, saat vain v****ilua osakses. Soita suoraan lääkäriin tai jonnekkin. Ne kyllä tietää asiasta paremmin kuin me täälä ja ne satunnaiset urpot jotka jotain viisasta laukoo.

Yhteistyössä